Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '13

 
Kategori
Güncel
 

Aman başbakanın dostluk sınırına girmeyeyim

Aman başbakanın dostluk sınırına girmeyeyim
 

İran halı deseni


Bir şiirimle başlayayım yazıya:

“DOSTLUĞA ÇAĞRI

Dizginlemiştim dünyaya bağlılığımı

Yokluklarda arar dururdum mutluluğumu

Dostlar arasında anladım yanıldığımı

Dostluklar öğretti bana yaşamın tadını

 

Dostum yaşasın diye ölesim gelir

Dostum gülsün diye gülesim gelir

İlişkilerde çıkarsız yalansız olana

Sen benim dostumsun diyesim gelir”

(Halil Güven-Mavi Kanatlı Kuş)

...

Son günlere bakıyorum şaşırıp kalıyorum.

Özellikle başbakanın dostluk anlayışı değişik geliyor bana...

Şöyle bir göz gezdiriyorum şaşırmaktan öteye gülüyorum.

Erbakan Hocadan başlayalım önce:

Başbakan Erbakan Hocanın en yakınındakilerden birisiydi...

İlk terk edenlerden birisi oldu.

Abdül Latif Şener en sıkı dostlarından birisiydi silkeleyip fırlattı!

İsrail lobisi ile sıkı fıkı idi bir ara sonra bir numaralı düşmanı oldu!

Beşer Esat kan kardeşiydi bir numaralı düşmanı oldu!

Gülencilerle yediği içtiği ayrı gitmiyordu neredeyse, şimdi can düşmanı oldu!

ABD başkanı en yakın dostuydu şimdi ilişkiler birden bire vazoya kondu.

...

Şimdi diyorum başbakanın yanındakiler nasıl olup da dost kalıyorlar?

Valla ben olsam...

Olmam ya, olamam ya zaten:)

Asla güvenmem Başbakanın güler yüzüne tatlı dilineJ

“Bugün iyiyken iyi de yarın en küçük ayak sürçmesinde kim bilir ne olacağım?” derim.

Ben dostluğu “iyiyken iyi ayağım sürçerse ‘tu kaka’ durumu olarak görmem!”

Dostluk aslında Allah kelamıdır.

Allah insana senin tek gerçek dostun benim der.

Bu bağlamda dostluk öyle sıradan bir olay ve olgu değildir.

“Canın ister dost olursun bakarsın işine gelmez düşman oluverirsin birden!” olmazzz!

Dost olacağın kişiyi önce iyi ölçüp biçeceksin sonra dost olacaksın ama ölesiye!

Bizim başbakan örneğindeki dostluk gibi değil yani!

Dedim ya ben başbakanın dostum dediklerine acıyorum en çok!

Yarın ne olacakları belli değil çünkü!

...

Ben dostluğa çok önem veririm dostlar...

Ve dostluk çocuk oyuncağı değildir derim.

Başbakanın Gülen Hocaya söylediklerine bakıyorum utanıyorum.

Güleni çok sevdiğimden falan değilll...

Dün dost dediğin kimseye asla bu tarz söz söylenmez bildiğim için!

Bu en başta insanın kendine hakarettir!

Dün dostum dediğin insana bugün sert ve yakışıksız sözler sarf ediyorsan önce kendini suçlayacaksın!

İnsan seçmesini bilmediğin için!

...

Aman ne olur başbakanın dostluk sınırına girmeyeyim...

Aman, aman...

Ne olur ne olmaz kardeşim durduk yerde düşman kazanırım sonra nemelazım!

...

Saygı ve sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..