Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Aman da aman! Eski blog yazarları ne de çok şey bilrmiş öyle!

Aman da aman! Eski blog yazarları ne de çok şey bilrmiş öyle!
 

Şöyle efendi efendi konuşsak, birbirimizi alaya alıp, aşağılamasak olma mı canım?!


Aman da aman! Eski blog yazarları ne de çok şey bilirmiş öyle! 

Farkındayım canım okuyucum. tren katarları kadar uzun bir başlık attım. Ama, içimdeki duyguyu ancak sana böyle anlattım. Her zamanki gibi, olduğu gibi; olduğum gibi... 

Valla, şu Takma adla yazmak başlıklı yazımı yazdığımdan beri, bayağı bir haddimi bildim! Kim olduğumu? kıdemimi, sıfatımı öğrendim! Eski ve çok bilen blog yazarlarımız sayesinde! Hamdım; piştim... Erdim; oldum... 

Efendim, " Siz burada yenisiniz. Buraları bilmezsiniz! " diye hafif; "Acemisin sen!" deyip, gönüllü rehberliğe soyunan mı ararsın? Yoksa " Sen kim oluyorsun da herkes adına karar veriyorsun? Herkese her şeyin doğrusunu gösterme yetkisini kim verdi sana? Hadsiz! " mealinden azarlayıp, haddimi bildiren mi görürsün? Ya da kendi çapında, kendi mesnedinde aşağılayıp, alaya almaya çalışan mı? Ne aradıysam buldum Elhamdülillah! 

Altı üstü, söylediğim, doğru olan kendi adınla sanınla yazmak demekti. Aman da aman! Bre kafirler! Savulun! Ne de büyük günah işlemişim!!! 

Tam da tahmin ettiğim ve beklediğim gibi, takma adla yazanlar galeyana geldi; aşka geldi; ve Vurun kahpeye! durumları hasıl oldu! ( Hani Halide Edip Adıvar'ın romanı var ya! Ona gönderme yapıyorum burda! Anladınız siz onu benim canlarım!) 

Sayelerinde eski blog yazarlarının neler de bildiğini, ne günler görüp geçirdiğini de bilip öğrenmiş oldum! Zır cahilliğimin de! bi kısmını da olsa çöpe atıverdim! 

Ben daha önce Yeninin düşmanı çok olur diye yazmıştım ya... Demek eksik yazmışım! Yeni blog yazarı düşmanlarını da o yazıma eklemeliymişim! 

Takma adla yazmak adlı yazımdan sonra Sazanlar üzerine bir deneme diye bir yazı da yazdım da... Allah'tan bloğumuzdan kimse üzerine almadı. Ben de sayelerinde huzura ve rahata erdim! 

Blog'ta derdi üzüm yemekle, bağcıyı dövmek olanı çok net bir şekilde ayırabildim. Dersimi de aldım Evelallah! 

Demek bundan sonra ne yazacaksak, eski blogdaşların onayını alacaz öyle mi canım? Bi de, sanki, konu kıtlığı çekiyormuşuz gibi, milletin dikkatini çekmek için kısa yoldan böyle yazdığımızı söyleyenleri gördüm! El insaf! Yazı yazma tempoma ve çeşitliliğime bi bakın da, ondan sonra bi daha görüşelim olma mı canım?!! 

İsteyen takma adıyla, isteyen kendi adıyla yazsın. İzin veriyorum! Aman! Yeter ki çok bilenler benden uzak olsun istiyorum. 

Gölge etmesinler. Başka ihsan istemez! 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..