Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '10

 
Kategori
Kozmetik
 

Aman da çilli çilli :)

Aman da çilli çilli :)
 

Bu kadar fazlası hiç hoş değil doğrusu:((


Evvelden çilli insanları görünce ne sevimli diye düşünürdüm. Ama her yaz başından itibaren yüzümü kaplayan çillerden bana fenalık geldi. Hani 4-5 tane olsa belki sevimli bile olabilirdim anacak bütün yüzümü kaplayınca sevimli olmak bir tarafa insanı çirkinleşiyor:(((

Piyasada satılan çil gidericileri kullandım ama hiçbiri fayda etmedi. Ne yapacağım diye kara kara düşünürken bir tarif buldum. Evde hazırlanan oldukça basit sayılabilen bir tarif. Daha denemedim ama kullananlar çok memnun. Benim gibi çillerinden rahatsız olanlarla paylaşmak istiyorum.

Bu karışım, sivilceleriniz üzerinde de bir o kadar etkiliymiş.

İlk etapta turpu rendeleyin ve suda 10 dakika kadar kaynatın. Sıkarak süzdükten sonra yarım fincan limon suyu, bir bardak süt ve bir yumurta akını ekleyerek karışımı oluşturun. Pirinç unu ile karışımı krem kıvamına gelene kadar çırpın ve son olarak da biraz badem yağı ekleyin.

Hazırlamış olduğunuz maskeyi istediğiniz cilde kavuşana kadar her gün 10 dakika boyunca uygulayın. Bu hafta sonu hemen denemeye başlayacağım. Benim sivilcelerim yok ama onlara da çok iyi geldiği söyleniyor.

Ayrıca salatalık , ıhlamur vse limon suyunun da iyi geldiğini söylüyor uzmanlar.

Dikkat edilmesi gereken bi husus da güneşe çıkmadan önce iyi bir koruyucu sürmek...

Çilsiz günlere :)))

Sevgimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..