Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aman hakim bey canım hakim bey yok mu derdime bir çare?

Aman hakim bey canım hakim bey yok mu derdime bir çare?
 

Çiçek ile suyun hikayesini duymuşsunuzdur.

Çiçek ile su gibi başlamıştı onların aşkları.

Çocuklukta ilk önceleri arkadaşlık olarak devam etmişti.

Tabii ki gel zaman git zaman lisede beraber okumuş ve aşık olmuşlardı birbirlerine…

Bu çiçek ile suyun değil!
 
Ceylan ile Kasım’ın hikayesi.
 
Ceylan ile Kasım’ın aileleri eski komşulardı.
 
Kasım doğduktan 6 ay sonra Ceylan doğmuştu.
 
Arkadaşlıkları tabiri caizse doğumları ile başlamıştı.
 
Birlikte büyüdüler, birlikte yürüdüler, birlikte ağladılar ve birlikte güldüler hayata…
 
Liseye birlikte başlayıp, aynı sırada oturdular…
 
Ve gel zaman git zaman birbirlerinin bir parçası olduklarını anladılar ve aşık oldular.
 
Aşkları kasabada dilden dile dolaşmıştı.
 
Lise yılları hiç anlamadan geçmiş ve sona ermişti.
 
Ceylan İstanbul’da, Kasım’da İzmir’de üniversite hayatını devam ettirmek zorunda kaldılar…
 
Zorlu ve ayrı geçirdikleri üniversite yılları bile aşklarını etkilememiş ve birbirlerine daha da fazla bağlanmışlardır…
 
Üniversite bittikten sonra Kasım birkaç yerde iş başvurusunda bulunmuş ve kabul edilmemiştir.
 
Serbest çalışmaya karar vermiştir.
 
İlk zamanlarda işleri iyi giden Kasım, Ceylan ile evlenmeye ve yuva kurmaya karar vermişlerdir.
 
Eski zaman aşkları gibi sevdalarını evlilik ile noktalamışlardır.
 
Ayrıca, oğulları Polat bir yıl sonra katılmıştır hayatlarına...
 
Sevdalarının meyvesi Polat, çok iyi gelmiş ve gid gide işlerini büyütmüştür Kasım.
 
Evliliklerinin ikinci yıl dönemini eşiyle baş başa kutlayan Ceylan o kadar mutlu olur ki, mutluluktan içi içine sığmaz artık ve ayakları yere basmıyordur. 
 
Seneler birbirini kovalar...
 
Kasım'ın işleri kötü gitmeye ve "Kasım beni seviyor mu?" diye düşünmeye başlar Ceylan. 
 
Çünkü Kasım, işleri nedeniyle pek ilgilenmez Ceylanla...
 
Halbuki Ceylan, alışkın değildir böyle bir ilgisizliğe.
 
*
 
Ceylan, Kasım'a "Seni seviyorum der.
 
Kasım, "Ben de seni seviyorum" der.
 
Aradan zaman geçer ve Ceylan yine "Seni seviyorum" der.
 
Kasım, yine "Ben de" der.
 
Ceylan, sabırlıdır.
 
Bekler, bekler, bekler...
 
Artık öyle bir duruma gelir ki, Ceylan o kadar mutlu değildir artık ve son kez Kasım'a "Seni seviyorum." der.
 
Kasım'da ona "Söyledim ya ben de seni seviyorum." der ve gün gelir Ceylan yataklara düşer.
 
Hastalanmıştır Ceylan artık. 
 
Yataklardadır artık Ceylan.
 
Kasım'da başında bekler Ceylan'ın, yardımcı olmak için sevdiğine...
 
Bellidir ki artık Ceylan ölecektir ve son kez zorlukla başını döndürerek Ceylan, Kasım'a der ki; "Seni ben, gerçekten seviyorum."
 
Çok hüzünlenir Kasım bu durum karşısında ve son çare olarak bir doktor çağırır, ''aman doktor canım doktor'' nedir sorun diye...
 
Doktor gelir ve muayene eder Ceylanı.
 
Sonra şöyle der doktor: "Hastanın durumu ümitsiz artık elimizden bir şey gelmez."
 
Kasım, merak eder, sevgilisinin ölümüne sebep olan hastalık nedir diye ve sorar doktora.
 
Doktor, şöyle bir bakar Kasım'a ve der ki: "Ceylan'ın bir hastalığı yok dostum... Bu Ceylan sadece Kasım'sız kalmış, ölümü onun için" der. 
 
Ve anlamıştır artık Kasım, sevgiliye sadece "Seni seviyorum" demek yetmemektedir...
 
*
 
Kasım ve Ceylan'ın ilk önceleri çiçek ile su hikayesi başlangıçlarının sonu öyle değildir aslında...
 
Kasım'ın işleri kötü gitmeye başlar ve ekonomik (parasal) sorunlar nedeniyle büyük sevdaları büyük kavga ile biter...
 
Ceylan Baba evine dönmüş oğlu Polat'ı da yanına almıştır... 
 
Ceylan'ın babası kasabada ki evlerini satarak başka şehire taşınmışlardır...
 
Ceylan, oğlu Polat'ı Kasım'a göstermemekte ve Kasım'dan kaçırmaktadır.
 
Boşanma davası açan Ceylan, Kasım'ı her türlü ithamla suçlamaktadır ve tek gayesi oğlu Polat'ı Kasım'a göstermemektir. 
 
Kasım, çok hüzünlenir bu duruma ''aman hakim bey canım hakim bey'' nedir bu hikayenin sonu der?
 
Toplam blog
: 6
: 207
Kayıt tarihi
: 30.05.14
 
 

Kişiye göre davranacaksın, küçükle küçük olacaksın hatta; ama seviyesizin seviyesine inecek kadar..