Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '11

 
Kategori
Güncel
 

Aman karnıbahar 6.90 a, yemeyene küfür Ersin ağada..

Aman karnıbahar 6.90 a, yemeyene küfür Ersin ağada..
 

Karikatür Yazarlarımızdan M.Celalettin Avus'a aittir. Rahmetle anıyoruz.


"Son günlerde yazabildiğim en içli aşk mektubudur"

Sevgilim biliyorum uzuuun! zamandır yazmadım sana. İşkilleniyorsun bu durumdan haklısın. Sessiz suskun isyanlarını da duymuyor değilim. Benim gönül gözüm açık birtanem, demesen de hissederim.

Senden başka cananım var mı ki benim şu dar-ı dünyada? Hasretim de sen, kıymetlim de sen.

Fikrimin ince gülü, her anım seni anmakla geçmiyorsa ne olayım? Bak başımda bir çok asalak sorun dönenip dururken bile sana dönüyor sözlerim. Attığım adımda yanı başımdasın bilmez misin?

Bak sana yazacağım ama aklıma takılan bir hadise var yine, sana da anlatmazsam dayanamayacağım. Sonra sana ölümsüz aşkımı anlatırken konsantre olamıyorum. Hani arada parazit kalmasın istiyorum. İzin ver anlatayım. Yok tamam Dersim’e falan takılmayacağım. Ne halleri varsa görsünler eşeleyip eşeleyip bulandırsınlar ortamı.

Yok yok söz, siyaset kirliliğine bulaştırmayacağım sana ayırdığım bu nadide zamanı.

Bİ kaç gün önceydi canım. Serin bir akşamüzeri yine aklımda fikrimde sen markete uğradım. Yemeksiz de yaşanmıyor malum. O cihetle sebze reyonuna göz gezdiriyordum. Karnıbaharın etiketine baktım ilkin, çünkü kilosu 3,50 nin altına inmemişti uzun zamandır inişini beklemekteydim. Altın fiyatları gibi oynak oldu bu sebzeler neyse!. Etikete baktım ya! aşkım, karnıbahar kg 6,90 hem vallahi hem billahi. Kilosu 6,90. Çok affedersin ayıp ama yuhh! Deyiverdim. Kimse de duymadı ya! Etrafımdakiler oralı bile değil. Alışkınlar demek.

Sonra canımın içi, taze soğanı söylüyorum sıkı dur! demeti 3,50. Pırasa bunların yanında masum gibi gözükmüş sadece 2 lira. Hani diyeceksin aynı ülkede yaşıyoruz ben de biliyorum bunları,sen yeni mi fark ettin. Desen de haklısın hayatım. Farkındayım tabi ki, ama uzun zamandır dilimi tutmaya çalışıyor yuh ları içimden çekiyordum. Fakat bu karnıbahar beni benden etti.

Dün baktım 3,60 a gerilemiş. Daha aşağıya iniş yaparsa birbirimizi haberdar edelim. Patlıcanın, kabağın hadi onların bahanesi var diyelim. Onları mevsimin de yiyelim. Ama karnıbaharı kışında mı yemeyeceğiz?

Çok meraklısı da değilim ama sebze yemek lazım. Zaten et çok mu ucuz hayatım?

Ya kahvaltılıklar? Peynire ne demeli? Süt öyle, bala yaklaşma, kaymağı unut. Salam, sucuk zaten sağlığa zararlı ne yapıcan? Boş ver fiyatını. Ucuzu da var yersen! Kalitesiz merdiven altı içinde ne ararsan var. Kalite alabilene sucuk, alamayana alternatif kalitesiz sucuk benzeri ürün. Şimdi her ürünün böyle alternatifi var sevgilim. Bildiğimiz ürünler fiyatta kendini aştıkça, alternatif kalitesiz, onaysız ürünler raflarda.

Adalet bu aşkım. Kaliteliler kaliteli ürünleri, kalitesizler kalitesizleri yiyecekler mi demek oluyor bu? Bunlar sağlığa zararlı derken, raflarda yerini buluyorsa…Neyse sevdiceğim daha çok dolu da içim canını sıkmak istemem.

Zaten kafam bozuk geçen bir köşe yazısı okudum canım. Yazının başlığına bak “Hain puştlar” diyor. Çok afedersin ama öyle şimdi yazarını, gazetesini söyleyemem belki mektubum sana ulaşmaz denetime takılır. Ama merak ettim bu köşe yazarının kendini denetlemekten acizliği nedendir? Sana bana her türden lafa hay hay! Padişaha aman ne ettin demek haşa! E kendini denetlemez zaten, denetlemekte istemez.

Yani bu da oldu kilosu 6,90 dan karnıbahar istersen ye! Derken ulusal gazete yazarlarından aleni küfür de yemeye başladı bu halk. Şimdi ben de bir başlık atsam yayınlanır mı aşkım?

Affet beni birtanem yine kafamdaki sorunlarla yordum güzel kafanı. Senin güzel yüreğine zarar gelmesin. Tekrar görüşünce yazacağım sana kalbimden akıp giden coşkun duygularımı..

 
Toplam blog
: 70
: 731
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1973 İstanbul doğumluyum. Lise mezunuyum. Evliyim. Bir reklam ajansında çalışmaktayım. Laf o..