Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '08

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Aman tanrımböyle ağrı olmaz!

Aman tanrımböyle ağrı olmaz!
 

http://image.haber7.com/haber/56384.jpg


Bana geliyorum dedi, sinyaller gönderdi aldırmadım, duymamazdan geldim pek bir güvenirim ya kendime.
O aldırmadı daha derinden geldi sinyaller hafif hafif eğilip kalkmam yatakta dönmelerim de engellenince destekli dönmeye başladım.
Oysa ne hayallerim vardı bir hafta izinli idim. İzmirin tozunu atacaktım,(inanmayın benim tozumu attı İZMİR)
Çarşambaları Şirinyer de pazar kurulur, pılı pırtı doludur, ucuz tişortlar şortlar çoraplar çantalar ne isterseniz kadınların bedava imişcesine kapıştığı ama kalabalıktan fenalık geçireceğiniz bir yer.

Gezdim dolandım bir iki parça pırtı da ben aldım eve döndüğümde kocaman bir ohh diyemeden belimin onun efendisi olduğumu unutup beni devirip, güç bende artık dercesine beni boylu boyunca yere uzattı.

Yatıp iyi hissetsem nerdeee, ağrılar sancılar, unutmuşum daha önceki fıtık rahatsızlığımda aldığım kararları kelebeğime verdiğim sözleri.
Biraz kilo verecektim, her gün yürüyüş, ve verilen hareketleri yapacağıma yemin billah ederek yapacağıma söz vermeme rağmen biraz iyi hissedince unuttuğum belimi, sağlam tutacak kızımın deyimi ile bel kaslarımın korse gibi beni koruyacağı kıvamda tutacağım dememe rağmen....yapmadım ve cezam ne ise kes dedim kızıma
Dün gece kelebeğim aralıksız bana çocukmuşum gibi tatlı sert eleştirdi. Diyecek bir sözüm yoktu sadece küçük Emrah gibi boynumu büküp aklımda kalan bir iki hareketi yapar iken daha bir yerden yere çarpıldım. Hatırlayamadım bile bana verilen hareketleri utanç içinde çırpındım.

Kıymetini bilmek lazım vucudumuzdaki her organımızın. İllede omurgamız bizi ayakta tutan, canlı kababilmemizi hareket etmemizi sağlayan kaslarımız hasılı tüm organlarımız biri olmazsa olmaz misali bizde bir söz vardır, "insanın neresi ağrırsa canı oradadır" diye. Onların değerlerini ancak sağlıklarını kaybedince anlıyoruz.
Bir dikkatsizlik sonucu ayağımın arkasın da olan o çivi şeklinde ki "fibula"kemiğini kırınca çakılıp kalmıştım eve. Pencere kenarına tüneyip dışarda yüreüyen insanların fibula kemiklerine bakıp fesatlıktan ölüyordum.

Belim için sıcak su torbası ile sıcak bir yakınlık kurdum. Pek sevdim kendilerini. Duygusal bir bağ oluştu aramızda...Eğer fizyotrapistimi dinlemez isem daha çokkk yakın olacağız sanırım. AA bu arada kas gevşetici kremlerime de teşekkürü borç bilirim.
Şimdi daha iyiyim, evin içinde tüy gibi dolaşıyorum Belimi pamuklar içinde saklıyorum. Aman haaa sizde çok iyi davranın sinyallere iyi kulak verin. İntikamı korkunç oluyor.
Sevgi ile sağlıklı günlere...
 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..