Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '08

 
Kategori
Mizah
 

Aman ya bununki aşk meşkti…

Aman ya bununki aşk meşkti…
 

www.milliyet.com.tr


Giyinmişim kuşanmışım yarim ile buluşacakmışım. Yüzüme fondötönemi şöyle bir dolaştırmışım, iki kat rimelimi sürmüşüm, yanağıma allık, dudağıma parlatıcımı sürmüşüm. Saçlarıma ütüyü gezdirmiş, çizmemi parlatmışım. Daha dün aldığım diz boyu gri ekoseli eteğimi, siyah süveterimi, kırmızı gömleğimi giymişim… İçim pır pır pır…

Buluşacağım, öpüşeceğim, koklaşacağım diye bir şarkı uydurmuşum…

Annem mutfakta, babam gazete başında, kardeşim dershane de… Ben tırın tırınım iki dirhem bir çekirdeğim. Aman da aman… İyi de ben evden nasıl çıkacağım. Cep telefonum melodik melodik çalmakta, ayıptır söylemesi, alyazmalım filminin müziğini aşkım daha gece yollamıştı.… Bir çalıp bir kapanmakta telefonum. Sevgilim köşe de, kartal yavrusu arabasına konuşlanmış beni bekler. Saçları jöleli, gömleği kolalı, ayakkabısı boyalı…

Yarim, yarim ah yarim… Kirli sakallım uzun boylum. Birazda havali yarim. Ay ne güzel olmuşum.

Anneeeeeee ben çıkıyorum diyeceğim, diyeceğim de babam bugün evde… Hah ayşenin doğum günü, ama olmaz tuh geçen haftaydı onun doğum günü yalanı, dur bi betülle buluşacağız. Oldu oldu ama Betül salak biraz ararlarsa ne yaparım. Amaaaan ne bu çektiğim. Bütün arkadaşlarımın doğum günü bitti. Toplantılar biti. Yalan kalmadı ki… Sevgilim ne zaman isteyeceksin beni anamdan babamdan bak yıllardır gezeriz tozarız. Derim hep öpücüğün ardından boynunu öperken. Dur be güzelim az şu işlerim açılsın. Babam işyerinden ayrılsın bana devretsin bak o zaman hemen geleceğiz. Der, der de babası devretmez, işleri açılmaz yarimin. Ah bugün nereye gideceğiz acaba. Şu ormanlığın kenarındaki kuytu yer de pek kasvetli götürmesin bu devir beni oraya. Çıkalım çarşıya, el ele dolaşalım bugün sinemaya gidelim ama gitmez ki neymiş efendim öpemezmiş doya doya, kiraz dudaklarımı. İnatçıyım bugün. Hii yine çaldı telefon. Ay çorap çorabı giymemişim tuh yaaa. Yalanda bulamadım. Hah dur geldi aklıma. Hasta , hasta derim ben. Ama kimi? Ah salak başım. Bütün kız arkadaşlarını terk ettin. Şimdi kim diyeceğim.

Anne bi baksanaaa. Ben dışarı çıkıyorum. Selma, Selma rahatsızmış hani vardı ya yolda görmüştük geçenler de de sen köylü kılıklı demiştin. Bir bakıp geleyim ha ne dersin? Kız kızım hasta bakmaya böyle bu kadar süsle gidilir mi? ya anne yaaa sokaklardan yürüyerek gitcem. Pijamalarımı mı giyeyim. Allah belanı vermesinn emi.Eve girdiğin yok… Git nere gidersen git. Onun doğum günü, bunun düğünü, öbürünün hastası kız kızııııım kendine bir koca bul. İkide bir cep telefonu niye çalıyor bakayım… Aaaaa şey anne o şey Fatma, Fatma hani beraber gideriz demiştik ben geç kaldım ya ondan arıyor. Git yürü baban duymasın eve de erken gel. Bak akşam namazını bir dakika geciktirirsen kırarım bacaklarını. Kaç yaşına geldin sokaklarda gezeceğine, akşam yemeğine yardım edersin. He bu ne makyaj.Gençliğin güzelliğin yetmiyor mu sana, çalı bacaklı. Başıma kalacaksın bu gidişle. Tamam anne ya bi izin istedik dünyayı söyledin.Söyle güzel olmuş muyum? Tutututuuu…Kız snein göğüslerin ne adar büyük böyle. Kız utanmaz yine mi büyük gösteren beden aldın. Utanmaz rezil etcen ben konuya komşuya. Hadi annecim hadi ben kaçtım byeeeee.

Aşkımmm ben geldim…Nasııl olmuşum bi bak hadi amaaa bi bak, beğendin mi?

Gel hayatım şöyle geç arka koltuğa, gören olmasın. İlerde şehir dışında ben seni ön koltuğa alırım yavrucum… Bi versene öpücük bi ver hadiii bak gitmem arabayı çalıştırmam…Oyyy oyyy yerim ben seni yer. Bebem, aşkım, canım bakarım şimdi ben senin cicilerine bakarımmm. Ama aşkım bugün sinemaya gidelim hadi noluuur elele dolaşalım. Yav olmaz! ben seni böyle elalem içinde dolaştırmaaam. Bu ne ya gögüsler, bacaklar. Kız varya yicem seni, az dur çıkalım şurdan bi. Kıskandın sen, kıskandın beni hadi hadi ititraf et. . Hee kıskandım aşkım çok kıskandım...Az dur çıkalım şu kalabalıktan, göstericem ben sana kıskanmayı. Ama aşkımmmmm.

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..