Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '18

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Amanın da Amanın Annede Olmuş

Amanın da Amanın Annede Olmuş
 

Bir çocuk doğduğu anda, bir anne doğmuş olur.


Hı hı uzak dur biraz benden!

Kırdı mı bu seni…

kırılma!

Uzak dur dersem, birgün bunu söylersem kırılma bana.

Ben yeni doğum yapmış bir anneyim sadece.

Hayatımıza merhaba demiş ufacık bir canı sahiplenme dürtüsü bu.

Üstelik evin kadrolu kedileri varken; Adaptasyon sürecimiz bu.

Bende bu alıştırma evresini travmatize etmeden soft bir geçiş ile tamamlamak istiyorum.

bir süre evimde seni istemeyebilirim alınma buna!

Bu kedileri ne zaman gönderiyorsunuz evden!

İnş. cınım ya…

Kendi doğurduğunun sevgisi bambaşka mı...

Geçiceksin bu şehir efsanalerini, bizde tutmadı maalesef ...

Kocam da ben de onları hala çok seviyoruz.

Hepsini yeri bizde ayrı.

Zaten kıldan tüyden rahatsız olan temizlik manyaklarının benim evimde işi ne ki?

Gelme arkadaş ,gelme benim evime!

Uzaktan sev bizi, kırılmayız biz merak etme sen.

‘’Bebek kediden hastalanır’’

Nedir bu kedilerin, köpeklerin sizden çektiği?

Bebek doktoru musun sen? Uzak dur benim çocuklarımdan.

Biz geniş bir çekirdek aileyiz.

Bebek kaç kilo doğdu?

Sorunun cevabından mutlu olmayan teyze; sana ne elalemin bebeğinin kilosundan.

‘’açlıktan ağlıyor bu çocuk, açlıktan’’

Benim bebeğimin neden ağladığını benden iyi bilemezsin.

Ters bir anıma gelir terslenirsin söylemedi deme.

Ben sana sormadıkça bana tavsiye verme!

Ben şöyle büyüttüm,böyle yatırdım, böyle besledim, pek güzel oldu bebeğim…

Sorduk mu arkadaşım?

Her bebek başka, her anne başka. 

Sormadıysam söyleme!

Aman emzirirken uyursun bebek boğulur, aman saat kurmayı unutmayın bebek sarılık olur dıdıdıd….

Derdin ne senin?

Aklıma gelmeyen kötü düşünceleri, aklıma getirmekte neden?

Ya olursalarla Oturup karalar mı bağlayayım istiyorsun?

Kötü hikayelerini kendine sakla; bırak ben bebeğimle toz pembe dünyamda yaşayayım.

Benim memelerimden uzak dur!

''Bakiyim bir nasıl emziriyorsun…'' 

Eee başka görmek istediğin?

Mahremiyet ne biliyor musun sen?

Haberin var mı, ben anne olmadan öncede vardı şimdi de var.

Yeni doğum yapmış bir kadının memeler fora diye gezdiğinimi sanıyorsun gerçekten.

’’ Dur sıkayım bir sütün geliyor mu?’’

Hoppp! sakın deneme bile kafa göz dalmama sebep olursun.

‘’Sütün yetiyor mu, yetmiyor sanki, bu bebek aç gibi aranıyor baksana, ah yazık mama mı versen ‘’

Hadi ordan kıştttt git evimden…

Bebeğime dokunma!

‘’Oh misafirler gelsinde bebeğimi bir öpsün, bir koklasın,oh oh kucaktan kucağa gezsin sevgi pıtırcığı’’

Anne olarak  gerçekten bunu düşünerek gözüm yolda beklediğimi mi sanıyorsun?

Elinide mi öpmiyahh, 

Evet öpmiyahhh….

Elini öpmekle ağzına tükürmek arasında bir fark mı var sanıyorsun.

Ne oldu iğrenç mi geldi sana.

Ama yapıyorsun…

Bebek kime benzer!

‘’ Bu bebek sana hiç benzemiyor’’

Dannnn!

Bak sen ya 9 ay taşıyıcı annelik yapmışım meğer.

Nereden anlarsın el kadar bebeğin kime benzediğini?

Nesin sen geleceğin kahini mi?

Yapma lohusa kadına yazık ,yapma!


Gelme bana bunlarla!

 Sağında solunda yeni doğum yapmış biri mi var; Yapma ona bunları…

 Kırılma benim sözlerime…

Ellerini yıkamanı istersem alınma bana…

Beni ziyarete gelmek istediğinde seni reddedebilirim…

Biz hazır olduğumuzda zaten seni çağıracağız. Ama lütfen sende çok uzun kalma.

Benden sana hizmet etmemi bekleme! Ne var yani çay içmeyiver mesela…

Hatta sohbet etmemi bile bekleme;onu yapamayacak kadar bebeğimle meşgül olabilirim.

Öyle bir an gelir ki odama çekilmek isteyebilirim…

Senden şimdi gidip sonra gelmeni rica edebilirim kızma, kırılma bana.

Bunlar sadece o an için öyle gerektiğindendir.

Unutma!

Karşındaki bir kedi bir köpek kadar ‘’hayvan’’

Yeni doğum yapmış bir kedi nasıl sakınırsa yavrularını; nasıl sessiz, kuytu bir yer ararsa kendine ve nasıl doğalsa tırnaklarını çıkarırken işte bende öyleyim.

 

 
Toplam blog
: 27
: 1985
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

02/09/1985 Ankara doğumluyum, halen de Ankara'da yaşamaktayım. 6 yaşında piyano eğitimi almaya ba..