Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

Amansız Hastalık

Amansız Hastalık

 

Tanrım!

Ömrümden al,

Kara gözlümün ömrüne,

Ver ömür.

Damarlarıma yayıldı,

Senin acın,

Herkesin dualarına

Muhtaçsın.

Gözyaşlarımı akıttım,

İçime,

Ağlarken gülüyorum bak,

Yine.

Biliyorum, bu gidişin sonu yok,

Ama

Bir nebze umut versin Allah’ım,

Bana.

Eriyorum, eriyorum,

Sadece,

Bakıyorum sana.

O güzel kara gözlerin,

Umutsuzca,

Yalvararak bakıyor,

Gülücükler saçan,

Dudakların,

Gün geçtikçe soluyor.

Sinsice yayıldı bu amansız,

Hastalık,

Kan kalmadı damarlarında,

Aldı götürdü,

Seni, 

Acılarla yoğrulduk.

NAHİDE ÇELEBİ

 (Yeğenim merhum Akif Başdere’nin anısına üçüncü şiir kitabımdan)

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..