Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '16

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Amasya Sevdası 45. Tanıtımı Ato Fuar Merkezi'nde yapılacak..

Amasya Sevdası 45. Tanıtımı Ato Fuar Merkezi'nde yapılacak..
 

Amasya ve ilçelerinin özelliklerini ve güzelliklerini aksettirmek için proje çalışması olarak hazırlanan Amasya Sevdası 45. tanıtımı yine ATO Fuar Merkezinde coşkuyla gerçekleştirilecek..
*
DÜNYACA Ünlü 5 YILDIZLI AMASYA ELMASI ve Amasya İlçeleri tanıtımlarıyla Ünlü Amasyalı ŞAİR, ŞİİR YORUMCUSU Kitle İletişim Uzmanı, Tanıtım turizm kültür sanat eseri AMASYA SEVDASI Proje SAHİBİ Müzeyyen Keskin ; 09. 01.2016 GÜNÜ SAAT;16.00 - 18 .00 arasında ATO SERGİ Salonundaki İLESAM TANITIM YERLEŞKESİNDE İmza GÜNÜ yapılacak..
*
4. Baskıya ulaşan, AMASYA SEVDASI 'nın 45. TANITIMI ile ŞAİRİNDEN İMZALI ŞİİRLER arz edecek olan AMASYAŞAT Başkanı Müzeyyen Keskin HAYRANLARLA HATIRA FOTOĞRAFI çektirecek..
*
Etkinlik kapsamında, İmza günü yapan sanatçılar Amasya Sevdası ile Türkiye Sevdası ile ziyaret edilecek, ÖZEL YETENEKLERLE ŞİİR SOHBETİ de edecektir. Hikmet Okuyar ŞÜSİYAD Başkanı.
..............................................
AMASYA SEVDASI.. / Hikmet OKUYAR
 
01
Amasya Sevdası yazınca Hikmet..
Bağrında nazlıca, nazdım Amasya.
Gül bahçe adası kazınca Hikmet..
Otuz üç, otuz üç; dizdim Amasya.
02
Kavrula, savrula, yandım dağlandım;
Şebin sancağıyken candım bağlandım.
Özele, güzele, kandım eğlendim..
Yöreni, yareni, yazdım Amasya. 
03
Okuyar, Tamzara, horon başında..
Kelkit doğar ufuk, ufuk düşünde;
Toyga çorbasında, keşkek aşında..
Bestekar sazında, sözdüm Amasya.
04
Merzifon, Suluova, ey Hamamözü !
Gümüşhacıköylü, Göynücek nazı.
Çeşme başlarında verilen sözü..
Şahin yaylasında sezdim Amasya.
05
Esençay, Taşova, Vadi’ye girdim;
Bamyayı toplayıp, nohutu derdim.
Müzede beş yıldız; bir elma gördüm;
Şebingülü ile süzdüm Amasya.
06
Ferhat - Şirin aşkı, içime sine;
Amasya Sevdası gönlüme ine.
Yeşilırmak beni aldı içine..
Gizemliyi orda çözdüm Amasya.
07
Borabay, şiirin bayramlık yeri;
Şimalyıldızı de, diyorsan heri.
Amasyalı aşkım olduktan beri..
Ünlü Amasyalı, özdüm Amasya.
08
Gönül birliğinde; sevincim, acım;
Özgürlük, güvencem, üretim gücüm.
Genelge, ilk adım; zaferler tacım..
Emperyal oyunu, bozdum Amasya.
09
Amasya denince, bir of duyarsan;
öncelikli deyip, adam sayarsan;
Tutup, bir hatırlı; yere koyarsan..
Al beni boşluktan, bezdim Amasya;
Seni tam kalbime yazdım Amasya.
10
Bağrında nazlıca, nazdım Amasya.
Seni tam kalbime yazdım Amasya.
Otuz üç, otuz üç dizdim Amasya.
Bestekar sazında, sözdüm Amasya.
Emperyal oyunu, bozdum Amasya. 
*
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
12 Nisan 2012, Gebze / KOCAELİ
 
Not: Amasyalılar ile Tanıtım Turizm Kütür Sanat Eseri Türkye Sevdası okuyucularına armağan edilen bu Amasya Sevdası / Hikmet OKUYAR imzalı şiir; hiçbir yarışmaya aday gösterilmeyecektir.
Şiirin, Amasyalı Keskin Ozan tarafından hazırlanan Amasya Sevdası isimli kitapta ücretsiz olarak yayınına izin verilmiştir.
Şiir, Türkiye Sevdası tanıtım sayfalarında da şiir müzik şarkı türkü yorum dostlarının beğenisine arz edilecektir. Teşekkür. Hikmet OKUYAR
............
 
Toplam blog
: 118
: 137
Kayıt tarihi
: 29.09.12
 
 

Müzeyyen KESKİN   AMASYAŞAT Başkanı Türkiye Sevdası Kültür Sanat Danışmanı Karadeniz Sevdası Kült..