Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '14

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Amatör olmak

Yöneticilikte amatör olmak, amatör kalmak şansını yakalamış mutlu yöneticilerden biriyim. Amatör takım kurmak onlarca yıl yönetmek, bir de üstüne üslük amatör spor kulüpleri Federasyonunu kurup orasını da amatörlüğüme ve tarafsızlığıma halel getirmeden tam tamına 17 yıl müddetle idare etmiş olmak çok büyük saadet, ben amatörlüğün bu kadar büyük bir mutluluk olduğunu ise  kuruluşunda azımsanmayacak emeğim olan T.F.F Kayseri Bölge  Müdürlüğü görevini yaptığım zaman anladım. Çünkü her türlü imkana, oldukça  dolgun maaşıma  rağmen, amatör olarak  hatta yeri geldiği zaman cebimdeki son meteliğime kadar harcayarak yöneticilik yaptığım yıllardaki aldığım zevki alamadım.

O zaman anladım ki amatör olmanın bedeli olamaz, amatörlük çok büyük bir duygudur ve bu duygunun bedelini karşılayacak hiçbir maddi güç yoktur. Ben bunu anladım, ben bu duyguları doya , doya yaşadım. İşte bu nedenle aynı Argıncık spor gibi, aynı Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu gibi ellerimle kurduğum  Türkiye Futbol Federasyonu Kayseri Bölge Müdürlüğü görevini 5 yıldan fazla sürdüremedim. Halbuki ben amatör olarak Türk Sporuna tam tamına ucu gediksiz 40 yılımı vermiştim.

Şimdilerde ise Kayseri ve Türk sporuna omuz ve ömürlerini vermiş olan pür amatör arkadaşlarımla birlikte Kayseri Spor Adamları Derneğini kurmuş olmanın mutluluğunu yaşamaktayım. Derneğimiz gerçek spor adamlarının bir araya geldiği , geçmişi yadettiği, spor adamları içerisinde ilgiye, yardıma ihtiyacı olanları arayıp bulan, imkanlar ölçüsünde  maddi ve manevi olarak yardımcı olan , Kayseri sporunda iz bırakan tüm spor adamlarının kısa hayat hikayelerini kitap haline getirip, bu fedakar ve cefakar gönül adamlarını gelecek nesillere aktarmak için çalışma başlatan bir kuruluş olarak yoluna devam etmektedir.

Spor adamı olmak emek ister, dahası pırıl pırıl, tertemiz bir yürek ister. Ne mutlu spor adamı olanlara, tüm  alkışlar  spor adamı olarak kalanlara. 

 
Toplam blog
: 47
: 695
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

Övünmek gibi olmasın amma hem pür amatörüm ve de Kayseri'liyim. Amatörüm çünkü hayatım boyunca paray..