Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '11

 
Kategori
Haber
 

Ambulansında tekerine taş koydunuz!

Ambulansında   tekerine taş koydunuz!
 

Yurdum insanı :)


"Samsun'da kalp hastası 71 yaşındaki hastayı hastaneye yetiştiren 112 ambulans servis ekipleri, yasak olduğu için ambulansa alınmayan hasta yakınlarının saldırısına uğradı.

Doktor ve ambulans şoförünün saldırıya uğrama anı hastanenin güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi. 

Olay, Gazi Devlet Hastanesi önünde önceki akşam meydana geldi. İlkadım ilçesi Kadıköy Mahallesi'nde ikamet eden 71 yaşındaki kalp hastası M.Ö., rahatsızlanınca ailesi 112 Ambulans Servisi'ne haber verdi ve yardım istediler. 

Kısa sürede hastaya ulaşıp Gazi Devlet Hastanesi'ne götüren ambulans görevlileri, Sağlık Bakanlığı tarafından ambulansa hasta yakının alınmasının yasaklanmasından dolayı hasta yakınlarını ambulansa almayınca saldırıya uğradılar. Hasta yakını 3 kişi, hastanenin acil servisi önünde önce ambulans şoförü Ali Birinci'ye saldırdı, daha sonra da şoföre saldırıyı önlemek isteyen doktor Zeynep Fırıncı'yı hastanelik etti. 

Kavgayı hastanenin güvenlik görevlileri ile vatandaşlar güçlükle ayırdı. Gazi Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alınan ambulansta görevli doktor Zeynep Fırıncıya  5 gün, darp edilen ambulans şoförü Ali Birinci'ye ise 10 gün iş göremez raporu verildi. Hastanede tedavi altında tutulan sağlık görevlileri ertesi gün taburcu oldular. Saldırı anı hastanenin güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi. Polis, şikayet üzerine hastanenin güvenlik kamerasından yola çıkarak olaya karışan 3 kişiyi gözaltına aldı. Soruşturma sürdürülüyor." Muş... 

Ey yurdum insanı! 

Hastanızın ayağına gelen ambulansın tekerine taş koymak... 

Doktor ve şoförü darp etmek ne haddinize? 

Üstelik 71 yaşındaki kalp hastası yakınınızın adı; "M.Ö" diye gizlenirken... 

Neyinize gerek ambulans şoförü Ali Birinci'yi dövmek, kadın doktor Zeynep Fırıncıyı  incitmek? 

Ey yurdum insanı! 

Bil ki... 

Ambulans: Hasta için var! "Acil müdahale'ye gerek" olduğundan! 

Hastanın takibini sen değil ! 

Tıbbi ekip yapar. 

Yapar da... 

Ey yurdum insanı. "Ambulans" dediğinin de "dört tekeri " var. Sülaleni de çekmez ya! 

Yurdum insanına sağlıklar diliyor, sevgilerimi yolluyorum... 

Gülriz Yiğit  

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..