Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '20

 
Kategori
Aile
 

Amcadan Ötesi Akraba Değil

Amcam da öldüğüne göre akrabam yok, ne güzel işte!

Ya arkadaş bazılarının öyle bir akraba çevresi var ki Bruce Lee bile akrabası oluyormuş. Sen Türk’sün O Çinli. Adam ölmüş soramıyorsun da.

Birileri sözde itibar için akraba çevresini genişletirken ben de tersine daraltmaya çalışıyorum.

Tanımamazlıktan geliyorum yoksa… Babam almış, anam satmış, bir şekilde bağlantı oluyor, hepsine akraba dersek aşiret gibi valla; üstelik ben önemsiz biriyim yani.

Zaten akraba olarak görmek istemediklerimiz de pek akraba olmaya hevesli değiller. Ne güzel işte kim çıkarıyor bu akrabacılığı!

Amcam, dayım, teyzem, halam; bitti! Şükür hepsi de gitti! Akrabayı sevmem ben ya Allah Allah! İsteyene benim akrabaları da verebilirim!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..