Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '06

 
Kategori
Müzik
 

Amelie, le moulin ve yaşattıkları

Amelie, le moulin ve yaşattıkları
 

Bir melodiyi dinlerken neler hissedersiniz? İçinizde atlıkarıncalar dönüp, dönme dolaplar havalanır mı?

Ben Amelie'nin soundtrack'ini ne zaman dinlesen kendimi elinde elma şekeri ile Lunaparkta koşturan bir çocuk gibi hissediyorum. Atlıkarıncalara biniyorum önce, sonra dönme dolapla gökyüzünden seyrediyorum İzmir'i.. Hayat ne kadar kocaman görünüyor yukarılardayken ve sorunlar ne kadar küçük...Belki ihtiyacımız olan budur. Elimize elma şekeri alıp tekrar çocuk olduğumuz günlere geri dönebilmek.

Benim için kendinize iyilik yapın bu haftasonu bir kaç dakikanızı çocukluğunuza ayırın... Le moulin eşliğinde...

Hatta belki fuarda lunapark'a bile götürürsünüz kendinizi. Neden olmasın?


 
Toplam blog
: 40
: 3900
Kayıt tarihi
: 19.10.06
 
 

1974 yılında babasının memuriyeti nedeni ile Çorlu'da doğdu. Bu gezginliğinin ana nedeni olarak görü..