Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '08

 
Kategori
Haber
 

Ameliyathaneler "dingo'nun ahırı" mı oluyor?

Ameliyathaneler "dingo'nun ahırı" mı oluyor?
 

Dr.Salim Atalay


Bu ameliyatı "dingo'nun ahırında" olsa bile yaparım..

Geçtiğimiz günlerde Afyonkarahisar'ın Bolvadin ilçesinde yeni açılan bir hastanede yaşanan sağlık skandalı hakkında, günlerce yazıldı çizildi.

Arkadaşının kalbinden bıçakladığı 14 yaşındaki Osman Tokuş, hastanede kalp cerrahı olmaması nedeniyle, genel cerrah Salim Atalay tarafından ameliyata alınmış kameralar ve espriler eşliğinde Osman sağlığına kavuşuyor ama Dr.Atalay'ın başı bir hayli ağrıyor.

Osman Tokuş hayata dönüyor ama film de burda kopuyor. Dr.Salim Atalay konunun abartıldığını, kendisinin Adapazarı'nda birçok silahlı saldırı, bıçaklama yaralılarına baktığını bu konuda tecrübe kazandığını ifade ederken "olay büyütüldü, basın anamızı belledi" diyor ve ekliyor.

- Bu ameliyatı dingo'nun ahırında olsa bile yine yaparım!..

- Dingo'nun ahırı..


Başarılarından dolayı bakanlık tarafından ödüllendirilmesi söz konusu iken, kendi ipini kendi çeken Dr.Salim Atalay "kamera ekibini" ben çağırdım. Ameliyatın son dakikalarının görüntülenmesini ben istedim. "Dr. Murat bey cep telefonuna çekerken personel de geldi. Nasıl geldi nereden girdiyse O arkadaş ta çekmeye başladı ama işi abarttı" diye ekliyor..


Salim hocam, önce eline koluna sağlık. Kameralar eşliğinde güzel bir ameliyat yaptın hastayı sağlığına kavuşturdun. Olayın basına yansımasını, "dingo' nun ahırında" konaklayanlar değil O' komik ameliyat (!) ekibinle, sen istedin. Adının duyulması reklamının olması için "çanak" tuttun.
Eee "çanak" açık tutulurda basın da yerinde durur mu?. Gelir basar, hemde yazar.

Beni, herşeye rağmen Türk Hekimlerine emanet ediniz..

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..