Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Amerika' nın oyununa geliyoruz

Amerika' nın oyununa geliyoruz
 

Amerika Türkiye'den bir kaç gün müsaade istemiş. Bu oyuna gelmeyin artık. Göstermelik bir taktik icraatı ile yine göz boyayacaklar ve şu anki milli uyanışı söndürecekler. Neymiş efendim öyle kolay değilmiş oraya girmek. İşler çok karışırmış. Daha bu işin karışmasımı kalmış allah aşkınıza. Dünyaya rezil olduk. Karşımızda düzenli bir ordusu bile olmayan eşkiya sürüsünün yaptığına bakın. Sınırımıza yakın bölgelere bizden daha hakimler sanki. İçimizde onlara yardım edenler, onları koruyanlar ve bizim askerlerimizi öldürenlere bizim topraklarımız içinde şehitlik yapanlar. Neymiş demokrasiymiş. Kabul etmiyorum ben öyle demokrasiyi. Benim evladımı, milletimi kurşunlayacak, ülkemi tehdit edecek ve hiç bir şey olmamış gibi taraftarları mecliste benim paramla oturacak. Neler mi yapmalıyız?

Bir seher vakti ayşe tatile çıkacak, ama davul zurna ile değil. Sessizce ve aniden hallaç pamuğu gibi atacak dağları. Barzani'yi teröristlere destek verdiği için getirip yargılayacaksın burada. İçerdeki düşmanların yerleşik olduğu şehirleri bir kez daha kurtaracaksın düşmandan. Avrupa Birliği ne mi olacak? Güçlü bir üye görecek karşısında, düşmana köle olmayan ve kendilerinin hayal ettiği fakat bir türlü karşı çıkmaya korktukları Amerika' ya karşı çıkan bir ülke görecekler karşılarında.

HANGİ ÇILGIN BANA ZİNCİR VURACAKMIŞ ŞAŞARIM, diye başlayan satırların sonunda engin dağları aşmak varya hani. Aşalım şimdi tam zamanı değilmi? Daha ne zaman aşacağız engin dağları. Askerlerimiz daha ne kadar bu engin dağların eteklerinde kalleşçe şehit edilecekler? Amerika komşularımızı birer birer halletmeyi düşünürken ve bizi çözmeye çalışırken kafasında, bu kararsızlık ve beklemenin mesajının tehlikesini nasıl görmezden geliriz.Amerika inşallah bizi Irak'la karıştırmazda dünya savaşının çıkmasına sebep olmaz... Dışardan yada google'dan bakıldığı kadar sakin bir görüntü bulamayacaklardır dünya üzerindeki gizli Türkiye'lerde.

Hülya Kanatlı / HÜLYALAR

 
Toplam blog
: 34
: 1384
Kayıt tarihi
: 05.03.07
 
 

İstanbul doğumluyum. Sosyal antropoloji bölümü mezunuyum. Güzel sanatların her dalı ilgimi çekmiştir..