Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Amerika, oku bu yazıyı

Amerika, oku bu yazıyı
 

Son zamanlarda İsrail'in Filistindekilere yaptıkları... Söyleyecek söz bulamıyorum doğrusu. Tam anlamıyla bir felaket.

O astığınız üç fidanda zamanında Filistine gidip kardeşlerimize yardım etmişlerdi yani sizin yapamadığınızı yaptılar.

Deniz'i, Yusuf'u, Hüseyin'i o genç yaşlarında asarken içiniz acımadı demi. Aksine mutlu oldunuz. Böl parçala yönete devam. Siz bu yolda devam edin. Karanlık saçan ampulun yardakçıları ve tabi ki hep başbakan Süleyman Demirel
olmasaydı ne hallere düşerdik değil mi? Herşeyin başında gelişirdik. Gerici düşünceyi kafamızdan atardık. Olur mu ama değil mi yani? Gelişmek, ileri düşünmek ne haddimize bizim. Nerden nereye geldim. Neyse:

Orda yüzbinler ölüyor biz burda para yardımı, işte İsrail'i aşağılayan düşünceler ve sözler, arkadaş muhabbetlerinde gösterilen kin. Böyle Filistine hiçbir yardımımız olmaz. Biz koskoca Türkiye Cumhuriyeti Devleti'yiz. Ha doğru ne haddimize. Orda koskocaman Tayyip Erdoğan var. Adam kömürümüzü, arabamızı, yemimizi, kabımızı, herşeyimizi veriyor.

Yok yok, o iş bize düşmez. Hadi bize düşmedi diğelim. Amerika ne yapıyor peki.

Tabi onlara eğlence çıktı. Mısırlarını patlatıp film gibi izleyecekler bu felaketi.

Hani Irak'a artistlik yapıyordunuz ne oldu? Tabi biz sizin sömürgeniziz ya.
Böyle cümleler kurmamız yanlış. Hadi oradan. 68'lerin bir sloganıyla cevap veriyorum size: TÜRKİYE SÖMÜRGE DEĞİLDİR. Siz ancak kendi sorununuz olduğunda çözersiniz. Sizde ne icatlar var PKK'nın yerini tespit edebilirdiniz.
Yok ortak düşman PKK, yok Filistin'i kınıyoruz. Boş laflar bunlar. Kınıyorsan engel ol.

Son bir slogan ve kapanış. Yine 68'lerde bir slogan vardı: 6. Filo defol. Bende diyorum ki: İsrail Filistin'den defol.

Tayyip Erdoğan bu yazıyı okusun ve eğer hala birşeyler anlamadıysa gitsin Filistin'e de anlasın.

 
Toplam blog
: 30
: 819
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

1998 Adana doğumluyum. Basketbol ve futbolu iyi oynadığımı söylerler. Burada tüm konular hakkında dü..