Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

05 Mart '09

 
Kategori
Dünya
 

Amerika'nın 200 Yıllık Planı

Amerika'nın 200 Yıllık Planı
 

Amerika'nın 200 Yıllık Planı


Bir arkadasimla telefonda konusuyoruz. Amerika'ya ucak almaya gelmis bir Kaptan Pilot. Su meshur Boeing 737'lerden birini alip; Kanada, Izlanda uzerinden okyanus asip, sizlere hizmet vermek icin Turkiye'ye getirecek.

Soz Obama'ya geldi. " Bu adamin birseyler yapabilecegine inaniyor musun Kemal? " diye sordu. " Amerika'nın 200 Yıllık Planı var ve kimseler dokunamaz, birseyleri degistiremez diye biliyorum..."

Konu? Bildiniz. Derin devlet!

Obama iktidara geldikten sonra, "Amerika iskence yapmaz!..." diye bir aciklama yapti. Hemen arkasindan bir haber: " Isminin aciklanmasini istemeyen bir ust duzey CIA yetkilisi iskence konusunda Bush politikalarinin devam edecegini bildirdi..."

Obama'ya ayak direyen derin devlet CIA?...

Obama, Cuba'da ki o meshur hapishaneyi kapatmaya karar verdi. Hemen baska bir bilgi basina sizdirildi: " Bu hapisten serbest birakilan her on teroristen altisi, Amerika'ya karsi teror eylemlerine basladi..."

Haber, yine derin devlet kaynakli. Belki de eski Baskan Yardimcisinin bu haberde parmagi var.

Sonra?

Bir suru ornek.

Ve genel kani: "Obama bir sey yapamaz. Amerika'nin 200 yillik gizli plani var. Kimse bozamaz..."

Ineternette bu plani arastirdim.

"Ben bu plani gordum..." diyen Turk yazarlarimiz bile var!

Ama; detayli aciklama yok.

***

Ben, Amerikali Silah Tuccarlarinin planlari olduguna inanirim. Is adamidir. Uzun vadeli planlarini yaparlar. Kore'de, Vietnam'da savasa destek verirler.

Bilirim. Irak savasini Suidi Arabistan Kraliyet Ailesi ve onlarin petrol baglantili yakin arkadaslari Bush ailesi birlikte baslatmistir. Bu savas; petrol sirketlerinin planlari icerisindedir... (Bakiniz: Plan of Attack Yazar: Bob Woodward)

Bir suru menfaat grubunun, binbir cesit plani.

Falanin, filanin...

***

Oraya kafami vurdum.

Burayi arastirdim.

Neredeyse, 20 yildir ugrasirim.

(Iki yilda Amerikan Hava Kuvvetleri icin calistim. Mubadele subayi olarak...)

Amerikan hukumetinin, meclisinin, yargisinin... yaptigi bu 200 yillik planini bulamadim.

Yilmadim.

Bu gunlere geldik.

Nihayet!

Bu dokumani buldum:

17 Eylul 1787'de yazilmis.

Kac yil eder? 1887, 1987... Iki yuz yil!... Ve kusuru var.

Alin size Amerika'nın 200 Yıllık Planı!...

Devlet nasil calisacak? Kim kimi nasil kontrol edecek? Devlet kime ve nasil hizmet verecek... en ince detaylarina kadar aciklamislar.

Tam yedi maddelik bir metin. Hic degistirilmemis. Sonradan 10 madde ilave edilmis. Bu 10 maddelik bolume ozel bir isim vermisler: Haklariniz!

Sonra; ihtiyaca gore baska eklerde yapilmis. Toplam ek sayisi 10+17= 27'de kalmis.

En son ek, 1992 tarihli!...

***

Evire cevire, icime sindirerek, -bizim seksen kusur yillik planimizla karsilastirarak- okuyorum...

Gun gelir; anladiklarimi, sizlere de anlatmaya calisirim...



 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..