Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '10

 
Kategori
Dünya
 

Amerika'nın çelik kolu, İsrail

Amerika'nın çelik kolu, İsrail
 

http://www.milliyet.com.tr/2010/05/31/index.html


Çoğunluğunu Milliyet İnternetten aldığım manşet ve kısa özetleri aslında çok şeyi bir çırpıda anlatması bakımından çok ilginç geldi bana…

İnsanı yardım taşıyan gemilere, uluslararası yardım kuruluşları ve gönüllülerine operasyon yapana, acımasızca sivil insanlara, silahsız insanlar ateş açan İsrail süpe yok ki Amerikanın Ortadoğudaki çelik koludur.

Manşetlere kısa bir göz gezdirelim

İSRAİL YARDIM GEMİLERİNE SALDIRDI: 16 ÖLÜ

Gazze'ye yardım götüren uluslararası yardım konvoyuna sabaha karşı uluslararası sularda İsrail askerleri saldırdı. Saldırıda ana hedef "Mavi Marmara" adlı Türk yardım gemisi oldu. Türk bayraklı gemiye helikopterlerden halatlarla inen askerler çevreye ateş açtı.

İSKENDERUN'DA ROKETATARLI SALDIRI: 6 ŞEHİT

Hatay'ın İskenderun ilçesinde Deniz İkmal Destek Komutanlığına teröristlerce saldırı düzenlendi. Saldırıda 5 asker şehit oldu, 1'i ağır 9 asker de yaralandı.

YUNANİSTAN: TÜRK ORDUSU KIBRIS’TAN ÇEKİLSİN, MARAŞ İADE EDİLSİN

Yunanistan Dışişleri Bakan Yardımcısı Dimitris Druças, “Türk ordusunun Kıbrıs’tan çekilmesini ve Maraş’ın iade edilmesini” talep etti.

İSRAİL NÜKLEER DENİZALTILARI İRAN KIYISINDA

İsrail, nükleer füze yüklü üç adet denizaltısını İran kıyı şeridi yakınına konuşlandırdı…

BAŞBAKAN ARJANTİN GEZİSİNİ İPTAL ETTİ.

Yerel yönetimin Ermenilerin tesiri ile ATATÜRK anıtının açılışını iptal etmesi üzerine Başbakan Erdoğan bu ülkeye yapacak olduğu geziyi iptal etti…

Önce Ermeni, Sonra Rum, PKK yetmedi mi İsrail devreye giriyor farkında mısnız
?

Bu olaylar böyle zirve yapmadan önce manşetler nasıldı, nelerden bahsediyordu.

Türkiye Cumhuriyeti Brezilya ile birlikte İran’ı anlaşmaya ikna etmiş ve dünyanın gözünde elinde atom silahını bulunduranların enerji için zenginleştirilmiş uranyuma sahip olmak isteyen İran’ın mukayese etme fırsatını sunmuşlardı.

Batı burada bir mağlubiyet psikolojisine girmişti.

Yardım gemileri ve ona yapılacak güç gösterisi kaybolan bu morali yerine koyma bakımından İsrail ve batı için çok önemliydi.

Gücü elinde bulunduran zalimler küçük de olsa moral bozuklukları yaşamak istemiyorlardı.

Güce dayanan ama aslında kumdan kale olan bu acımasız zalimlerin en büyük dayanakları toplumlarının morallerini yüksek tutma başarısıdır.

O nedenle hiçbir şekilde buna müsaade etmiyorlar.

İsrail Basra körfezine nükleer başlıklı deniz altı gönderebiliyor, yardım gemilerine Habeş korsanları, sudan korsanları gibi saldırabiliyor, yaralılara bile kelepçe vurma adiliğine zalimliğine düşebiliyor.

Bizde askeri tatbikatlarımızla bu zalim milletin operasyon yapma kabiliyetine yardım ediyoruz.

Bir ara gemilerimiz İsrail ve Amerika ile birlikte Akdeniz de eğitim yapmadılar mı?

Bu yanlıştan dönüldü ama gördüğünüz gibi o eğitimi alan İsrail askerleri insanımızı yardım gemisine müdahale ederek şehit etti.

Bu çok ağır bir saldırıdır.

Benim bildiğim milletim bu aşağılık hareketin cezasını verecektir.

Belki yarın belki yarından da yakın…

Sevgi ve saygılarımla…
 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..