Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

15 Şubat '09

 
Kategori
Siyaset
 

Amerika'ya Obama, Istanbul'a Kemal...

Amerika'ya Obama, Istanbul'a Kemal...
 

Obama secimler surecince 'Zencilerden' bir zenci oldugu icin destek istemedi... Zencilere zenci haklarini vereceginden de soz etmedi!...

Ama; insan haklari agzindan dusmedi...

***

Zencilerin cogu, baslangicda, Obama'yi zenci olarak bile goremediler.

Harvard gibi, benim diyen Amerikalinin gidemedigi bir universitenin mezunu, beyazlar gibi konusan, bu Amerikali eliti (!) kendilerinden saymadilar.

"Yeterince zenci degil..." diyenler cogunluktaydi...

***

Sonradan; kanlari kaynadi, durustlugune inandilar, ondan gurur duydular, Meksika kokenlilerle birlikte Obama'ya destek verdiler.

Muslumanlar da...

Hiristiyanlar da...

Yahudiler de...

Dinsizler de...

Gayler de...


***

"Ben; zencisi beyazi, Meksikalisi Italyani, Hristiyani Muslumani, Yahudisi dinsizi, Guneylisi Kuzeylisi, Batilisi Dogulusu butun Amerikanin Baskani olmak istiyorum..." diyordu.

Zencilerden zenci, Hristiyanlardan Hristiyan, beyazlardan beyaz, Muslumanlardan Musluman oldugu icin oy istemedi...

"Size hizmet verebilecek kapasitede, durustlukte biri olduguma inaniyorsaniz, hepinizin oyunu istiyorum..."

Sonucta;

Amerikali -egitim duzeyi yuksek- beyazlarda Obama'ya destek verince, Amerikanin ilk zenci baskanini secebildiler!...

***

Tuncelili Kemal Kilicdaroglu'da Obama gibi, zenci!...

Kilicdaroglu'na benim bildigim -koyu- AKP yanlilari oy vermezler.

Kurtlerin (bir kisminin) , alevilerin oylari da Kilicdaroglu'na yetmez!

Geriye, 'beyaz Istanbullular' kaliyor...

***

Hali vakti yerinde, una corbaya, komure prince, mobilyaya beyaz esyaya... yuz vermeyecek, egitimli beyaz Istanbullular Kilicdaroglu'nu iclerine sindirebilirlerse ne ala?...

Yoksa bu is zor!...

***

Kemal Bey'i uzaktan izliyorum.

Ne irk, ne din, ne mezhep den soz ettigini duydum.

Ne oldugundan utanmiyor ama; ne oldugu icinde oy istemiyor.

"Ben sizlere hizmet etmek icin varim..." diyor.

"Hepinize..."

***

"Kurdu Turku, Ermenisi Yahudisi, Cerkezi Lazi, Alevisi Sunnisi, Zengini fakiri, butun Istanbullulara hizmet icin varim..." demeye devam eder ve Istanbullulara kendisini iyi anlatabilirse bu is olur?...

Zor ama;

Obama'ya da dort kisi ile secim kampanyasina basladiginda kiclariyla gulmuslerdi...


 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..