Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '08

 
Kategori
Mizah
 

Amerikalılar Karadeniz'de

Amerikalılar Karadeniz'de
 

Akşam eve yorgun gelmiştim, elimi yüzümü yıkadım. Canımdan çok sevdiğim yeğenim Tv de çarkıfelek yarışmasını izliyormuş. Birkaç harf çıkmış ne olduğunu bulmaya çalışıyordu. Sevgili babaannemizde pc de oyun oynamakla meşgüldü. Bu arada sevgili babaannemiz Türkiye'nin başına ne gelirse mutlaka Amerikaya bağlar. Kendisini o kadar kaptırmışki oyuna, minik aslanımla aramızda geçen muhabbeti tam anlayamamıştı.

Minik aslanım halacım Karadenizi çözdümde baştaki kelimeyi çözemedim dedi. Bende içeriye girdim Tv ye baktım yüksek sesle "AMERİKALILAR KARADENİZDE " dedim. Pc deki babaannemiz yani sevgili annem;

- Zaten ben biliyordum, biz Irak'a girdik ya, mehmetçik orda ya, Amerikalılarda karadenize girdi, demez mi. Minik aslanımla ben o anda anlayamadık.

- Hayırdır anne ne alaka, derken durumu kavradım tabi. Benim sevgili annem çarkıfelek yarışmasını da Amerikaya bağlamıştı. Durumu onada anlatınca o da bizimle beraber çok güldü. Canım annem günün bütün yorgunluğunu, stresini attırdı o akşam.

Bu vatan uğruna o dondurucu soğukta Allah mehmetçiğimizle beraber olsun.
"HEPİMİZ MEHMEDİZ, VATANI BÖLDÜRMEYİZ " diyen askerlerimizle beraber olsun tüm melekler...


 
Toplam blog
: 32
: 929
Kayıt tarihi
: 14.09.07
 
 

3 nisan 1968 BARTIN doğumluyum. KDZ EREĞLİ'de yaşıyorum. Amasra tek tutkum, yazmayı çizmeyi seviy..