Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '07

 
Kategori
Sinema
 

Amerikalılar Lazlarla 2...

Amerikalılar Lazlarla 2...
 

Merhabalar. Yeni bir blogla yine ve yeniden karşınızdayım. Bugün sinema konusunu ele almak istiyorum. Bende seviyorum hobilerimin arasında çünkü sinema. Ve bugün siz değerli Milliyet blog okurlarına "Amerikalılar Karadenizde 2"adlı şahsımın da izlemiş olduğu sinema filmini anlatacağım. Ben bu filme biraz espri olsun diye "Amerikalılar Lazlarla 2" başlığını koydum.

Filmi çok beğendim. Özellikle Metin Akpınar ve Peker Açıkalın filme çok yakışan favorilerimden. Kadir Çöpdemir de çok iyi bir performans sergilemiş. Bilmiyorum Kadir Çöpdemir'in kaçıncı oyunculuk deneyimi olduğunu ama çok yakışmış. Sonracığıma biraz da filmin hikayesinden bahsedeyim.

* ABD'nin olası bir tehdide karşı Tahran'ı vurmak üzere Karadeniz'in deniz tabanında konuşlandırdığı füze rampalarından biri nedeni anlaşılamayan bir sakarlık sonucu ateşlenir. Emir subayları akıllı füzenin koordinatlarını saptırarak Türkiyenin Karadeniz kıyılarına patlatmadan sakin ve usulca indirmeyi başarırlar. Geriye bir tek gidip o füzeyi kimseye belli etmeden o köyden almak kalır. (Bu arada Karadenizde köyün geçtiği mekanın filmdeki adı Yukarı sulakça. Ama Amerikalılar burayı Yukarı salakça diye biliyorlar")

Biraz das oyuncu kadrosu filmin süresi türü ve yönetmeni hakkında bilgiler vereyim.

Yönetmen Kartal Tibet
Senaryo Kubilay QB Tuncerr
Oyuncular Metin Akpınar Peker Açıkalın Kadir Çöpdemir Kıvanç Tatlıtuğ Melis Birkan
Filmin Türü Macera, Komedi
Vizyon Tarihi 26.01.2007

Benden size tavsiye eğer ki şu hazır 15 tatil varken bir sinema filmine gitmek istiyorsanız "Amerikalılar Karadenizde 2" tam size göre. Alın sinema büfesinden mısırınızı girin sinemaya...

Sevgilerimle... Yepyeni bloglarla görüşmek üzere...

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..