Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '08

 
Kategori
Haber
Okunma Sayısı
513
 

Amerikan Hediyesi Ölüm

Amerikan Hediyesi Ölüm
 

Sevgili Dost amerika


2 Ekim 1992 tarihinde "Kararlılık Gösterisi-92 tatbikatı sırasında, Türk Deniz Kuvvetleri'ne ait "TCG Muavenet" Muhribi tatbikatın ana safhası bittikten sonra, intikal seyri esnasında iki güdümlü mermi ile vurulmuştu. Vuran gemi abd'ye ait daha önceden sabıkalı "Saratoga" uçak gemisi idi. Gemiden atılan iki adet "Sea Sparrow" füzesi geminin köprü üstüne isabet ederek havaya uçurmuş, geminin beyni konumundaki kaptan köşkü onarılamayacak derecede hasara uğramıştı. İşin daha vahim tarafı bu sırada görev yapmakta olan başta gemi komutanı olmak üzere beş Türk denizcisinin hayatını kaybetmiş olmasıydı. Gemi vurulduktan sonra anlı şanlı bir komisyon kuruldu ve olaya kaza süsü verildi pardon kaza dendi.

Fakat kaza raporlarında unutulan ufak bir ayrıntı vardı. Gemiyi vuran amerikan uçak gemisindeki füze ateşleme sistemi dörtlü şifre ve elektronik kilit sistemiyle çalışıyordu yani kazara dalgın bir amerikan askerinin elini çarpıp ateşlemesi gibi bir şeyin olması imkansızdı. İşin daha ilginci füze hedefi "track"layarak ateşlenmişti. Yani füze hedefe kitlenmiş ve hedefe vurana kadar elektronik sistem füzeyi hedefe kitli tutmuştu. Bunun ise kazara olma olasılığı yüzde 0 idi.

İşin gerçeği amerikan Saratoga uçak gemisi Muavenet gemimizi ayan beyan hedef almış, kitlenmiş, ateş etmiş ve füze hedefe vurana kadar füzeyi takip etmiş ve sonunda gemimizi vurmuştu. Olay kaza falan değildi.

Diyeceksiniz ki bu internetten alınma bilgi neden?

11 Temmuz 2008 Cuma namazını takiben kalkan bir cenaze nedeniyle... Tolga Abimin cenazesi... Annemin teyzesinin torununun oğlu... Çok uzak sanmayın biz hala büyük aileleri sevenlerdeniz...

Tolga Abinle yukarıdaki hikayenin ne alakası var da denilebilir... Doğal olarak o gemide sevgili amerikan dostlarımızın "yanlışlıkla attıkları" füzeler sebebiyle ciddi anlamda yaralandığını ve vücuduna birçok parçanın girdiğini birçokları bilmeyecektir... ve vücuduna giren parçaların yavaş yavaş zehirlemesi nedeniyle 16 yıl sonra kan kanserinden öldüğünü de!!!

Çok önemli bir şey değil zaten kimileri için... 38 yaş, 4 çocuk... Bir tanesi henüz 5 aylık...

Hem ölen bir Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı... Ne anlamı var ki???

Hem de ölmeden önce istenen "3'e" artı 1 daha eklemiş...

Bir de bizim cenazeden önce sevgili amerikalı dostlar çok cesur oldukları için kurdukları kalenin içine saklanıp, hiç bir şeye karışmadan 3 Sevgili Polisimizin öldürülmesini setretmişler...

Sonrada her şey süt liman olduktan sonra yaralı olarak kurtulan Polisimizi hastanede ziyaret ederek tebrik etmişler...

Çok şey söylenmek isteniyor ama... Tüm dünya üzerinde amerika yüzünden ölen tüm insanların ailelerine baş sağlığı dilerim...

Dip Not: Gene kimi yerlerde büyük harf yerine küçük harf kullanmak rastlantısal değildir...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Tolga kardeşimin mekanı cennet olsun.Benim de bu ölüm(ler)karşısında söyleyeceğim çok şey var.Hem de kocaman harflerle.Birilerinin(!) yüzünden sessiz sedasız toprağa düşen bedenlerin bedelleri mutlaka birgün ödenmelidir.Selamlar ,saygılar.Ailenizin başı sağolsun.

Ahmet AYDIN 
 16.07.2008 13:21
Cevap :
Hakkımızı helal etmiyoruz bu yüzden de... Etmeyeceğiz de... Sizler sağolun... Sevgiyle...  16.07.2008 20:27
 

1950- 60 'lı yıllarda planı yapılmış, haritaları çizilmiş, uygulamaya geçilmiş gerçek senaryolar ...Bilmeyen yok da...Farklı çıkar ilişkileri...Tolga ağbin için ve onun varlığından yoksun kalacak çocukları ve sizler için üzgünüm.. Allah rahmet eylesin..Aynı durum amerikan vatandaşının başına gelse ne olurdu acaba? o ülkeyi şikayet, tazminat davaları, çok yönlü sürdürülen kampanyalar....onlar yapınca kaza ya da yanlışlıktır... Geçtiğimiz Cuma çok kötü bir günmüş.. maalesef... 13 temmuz 2007'de gelişiyle ailenizi ve dünyayı güzelleştiren yakışıklı yiğeninin doğum günü kutlu olsun..Sağlıkla, büyük ailesinin sevgisiyle güzel bir hayatı olsun..Güzel ülkesinde büyük Atatürk'ün aydınlığıyla yaşasın çok uzun yıllar...Sevgi ve selamlar....

Tuğba 
 16.07.2008 0:01
Cevap :
amerikan politikalarına karşı amerikan vatandaşlarının yok edilmesine izin veriliyor ama düşünmekten yoksun olanlar için dünya ayağa kalkıyor!!! Kazaları şimdilik kazaya bırakıyoruz zaten bizlerde... Yeğene gelince; seninkilerle beraber aydınlık bırakmak için onlara devam çalışmaya... Cumartesi Kadıköy'deyiz... Hatta sen de kaç gel ve dönüşü ertele ;) Görüşmek üzere...  16.07.2008 0:15
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 71
Toplam yorum
: 576
Toplam mesaj
: 79
Ort. okunma sayısı
: 1883
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

İnsanın kendisini anlatması zor. Beykoz, Saint Benoit, Psikolog. Bu kadar... Detay gerekiyors..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster