Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '18

 
Kategori
Siyaset
 

Amin

Amin
 

Spor Toto teşkilatı Başkanı'ndan Özel Hastane kurucusuna Turizm şirket sahibine kadar 17 isimden ve Bakanlıktan oluşan yeni kabine kuruldu, Cumhurbaşkanlığı sistemi sona erdi Başkanlık sistemi dün törenle Erdoğan'ın yemin etmesiyle başladı. Törende muhalefet ayağa kalkmayıp Erdoğan'ı protesto etti.

Şimdi ta gideceğim Siier'e. Oradan çatı forfülüne. Daha sonra referandum'a..

Hapis cezası bittikten hemen sonra Erdoğan'ı Siirt'ten milletvekili seçilmesine olanak sağlayan Baykal (chp). Chp olarak cumhurbaşkanı adayı bulamayıp mhp'nin adayı Ekmelettin Bey'i tercih ederek 'çatı formülü' üzerinde anlaşma sağlayarak Erdoğan'ın seçilmesine dolaylı şekilde destek veren sen (Kemal Bey). Referandum'da da "15 Temmuz kontrollü darbedir, belgeler var" diyerek seçmenin kafasını karıştıran, referandum gününe kadar belge sunamayan ve kararsız seçmenlerin 'evet'e' yönlenmesini sağlayan, tıpkı çatı formülünde olduğu gibi referandum'da da Erdoğan'a dolaylı destek veren yine sen (Kemal Bey), (Tamam 24 Haziran seçimlerinde senin bir suçun yok) Ondan sonra törende ayağa kalkmayarak Erdoğan'ı protesto edeceksin!

Olmaz!

Politikadan anlamadığımı önceki yazımda söyledim. Buradaki durum için politikadan anlamak gerektirmiyor.

Davranış bilimlerinde etik kurallar geçerlidir

Ben ne dedim önceki yazımda? "Bütün siyasi partiler aynı eş değerdedir benim için. Hepsi piyasa ekonomisi koşullarına göre kendilerine rol biçilmiş ve oynuyorlar. Çarşaf listelerle belirlenmiş olan adayların seçilmesini demokratik bulmuyorum, bu yüzden de seçim sandıklarına gitmiyorum"..

Gelelim yeni kabineye..

Efendim kabinede Hastane sahibinin ne işi var?

Efendim Turizm şirket sahibinin ne işi var?

Efendim Damat Albayrak'ın kabinede ne işi var?

Doğru, ne işleri var?

Ne çabuk unutmuşuz Özal'ın damadını? Özal'ın oğullarını (Gerçi oğulları falan kabiinede değillerdi ama ülkeyi yağmalamadıkları kalmıştı) Yedi sülalesi kabinenin başındaydılar hatta ortasında. Demirel, Çiller, Yılmaz hükümetlerinde de durum farklı değildi ki.

O hükümetler döneminde kabine durumu öyle olduğundan dolayı Erdoğan'ın kurmuş olduğu yeni kabinede de benzer durumların olması mı gerekirdi? Hayır. Demek ki tek adam olmanın 'c' hali böyle oluyor muş demek ki. Kimbilir e, f ,g hallerinde neler göreceğiz.

Demem şu ki; 12 Eylül cunta hükümeti sonrasından bugüne dek gelmiş geçmiş hükümetlerin hiç birinin diğerlerinden farkı olmamış ve olmayacaktır da eğitim seviyemizi yükseltmedikçe ve sorgulama yeteneğini geliştirmiş toplum olmadıkça.

Özal döneminde de asgari ücret sorunu vardı. Bugün de var.

Özal döneminde de rantçi ekonomi vardı. Bugün de var.

Özal döneminde de asgari ücretli almış olduğu aylığıyla 20 gün kendisine yetiyor ve on gününü aç karnıyla geziyordu 'Özal benim herşeyim' diyordu. Bugün de aynı şekilde asgari ücretli 20 günden sonra aç karnında yatağına girip uyuyor 'Erdoğan benim herşeyim' diyor..

Allah böyle insanlara akıl fikir ihsan eylesin. Amin.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..