Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Amy

Amy
 

sanırım heyecanlı bir sinir bozukluğu yaşıyorum..


Amy..

ve Amy ile geçmişi ziyaret..benim asi Jimbo'm..

Beynimin loblarının alt üst olduğu, bilincimin altını deşen bir gidiş Amy'ninki..

Jim Morrison hep bekliyordu o büyük günü, peki ya sen hazırlanmış mıydın..

Bütün olanaklara, dahası milyonlarca insan sevgisine sahip olup bir türlü barışamamak hayatla..

Hep o kapalı kapının ardını merak etmek, istemek, özlemek..

Hiç bir kapının kapalı kalmamasını istemek..

Çok korktukları için mi vazgeçtiler şarkı söylemekten, sevişmekten, sarılmaktan..ve hatta tekrar sarhoş olmaktan..

...

Büyüdüm artık Jim..Senden dört yaş büyüğüm artık..Sen aynı güzellikte..

Ama her şey bıraktığın kimsesizlikte..Herkes yalnız..

Birlikte yaşlanacağım şarkılarınız kaldı bende..dahası bir çok kimsede..

Amy'den, Cobain'den, Hendrix'ten..Senden..

...

Niye gittiniz! Gittiğinizde beklediğiniz gibi miydi..hıı? 

http://www.youtube.com/watch?v=awi14wDTxNw 

 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..