Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

An-la-dı-nız- mı ?...

An-la-dı-nız- mı ?...
 

Hava güzeldi. Altınkum ve deniz de öyle…

Oturdum bir banka, aldım denizi karşıma…

Deniz bana baktı, ben de denize…

Derken yanıma gençten biri oturdu.

Bir sohbet faslı başladı…

Ülkemizin gündemi “Açılımlar”

Abi…ben de özgür düşünce açılımımı istiyorum dedi ve devam etti…

(Bana da dinlemek kaldı)

Hiç bir dinden yana değilim...

Dolayısıyla hiçbir mezhep de beni ilgilendirmiyor.

Bana mezhepsiz de diye bilirsiniz...

Ben özgür düşünceden yanayım...

Yıllardır ödediğim vergilerle camiler yaptınız...

İmamların maaşlarını ödediniz...

Bana hiç mi hiç sormadınız...

Ben de şimdi ödediğim paraları geri istiyorum...

Hem de tüm faiziyle birlikte istiyorummmm

Hangi açılımı yaparsanız yapın...

Öncelikle özgür düşünce diyorum...

Öncelikle beni bu açılım ilgilendiriyor...

Yapın yapın ki; özgürce haykırayım...

Özgürce ağzım dolu şöyle bir...

Ha...

Öncelikle silin nüfus cüzdanımdaki dini islamdır'ı

Bana mı sordunuz yazarken...

Bana ne senin imamından, diyanetinden

Hepsi benim beynimde...

Yok öyle yağma...

Ben de özgür düşüncemi istiyorum...

Beynime vurduğunuz prangaların da hesabını...

Özgür...

Özgür düşüncemi istiyorum...

An-la-dı-nız mı...

Ve banktan kalktı. Başınızı ağrıttım, hoşçakalın dedi ve gözden uzaklaştı…

Deniz bana baktı, ben de denize…

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..