Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

An

An
 

Unuttum yok aklımda ne mazi ne an

Rahattım eskiden ne güzeldi zaman

Kafa bulurdum dert etmeden hayatla

İntikam alıyor şimdi benden inatla

Dalga geçerdim önceleri her türlü sevdayla

Başa geldi bak ya

Kıs kıs güler büyük ihtimal

Bu garip halime

Hep zalim olan felek,

Durum vahim şimdi ama gerçek.

Şimdi ılık bir sel suyunda sürükleniyorum

Gün batımını seyrederken seviniyor.

Batmakta olduğumu unutuyor.

Tebessüm ediyorum.

Vay arkadaş bu nedir?

Hiç birşeye hükmedemiyorum.

Oysa daha dündü

İlan etmek üzereydi özgürlüğünü

Ruhum oysa

Mecnun gibi çölde değilim.

Ferhat’ın dağı da yok karşımda

Uçsuz bucaksız bir okyanus

Hale bakın ki yüzme de bilmez safus.

  

 
Toplam blog
: 20
: 322
Kayıt tarihi
: 08.03.12
 
 

Bi alanda uzmanlığım yok lisede ticaret okudum, önlisans hukuk, lisans ise yine ticaret üzerine ş..