Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Ana, can.

Ana, can.
 

Şavkım, Anam.


Sen Anadolu’sun kadın anam,

Anamsın, karım, kızım, bacımsın,

Harmanım, bereketim, canımsın…

Sevginle var oldum, ben senim! Sen! Anam…

                        ****

Sevdin var oldum, babamın kar’ı sın!

Evrenin dört diyarı, âdemin hıramanı,

Sevginin kendisi aşkın varisi harcısın

Sevginle var oldum, ben senim can anam,

                     ****

Babamda ruh iken, sende buldum canı.

Ali’den! Kemiği kanı O bir etti canı cananı…

Cananım yok iken yol ettim hanı harmanı

Sevginle var oldum, canım harmanım gül anam.

                    ****

Yol bilmezdim, gün bilmezdim, rehberimdin.

Haram helal bilmez, şaşardım öz yolumdun.

Allahın varlığını nerden bilirdim ki, öğrettin.

Sevginle var oldu kız oğul! Nasıl sen olmam ana...

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..