Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '14

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Ana fikir!

Bir çok arkadaşımdan eleştiriler alıyorum!

"Senin yazılarında ana fikir yok!"

Ben olaya "eğlence -hobi" gözüyle baktığım için pek öyle ana fikir , baba fikir kalıplarına esir

etmiyorum kendimi!

Sıkıcı oluyor bu tip fikirli yazılar!

Gecenin üçünde uyanıp "Dur lan bir ana fikirli yazayım da öyle uykuma kaldığım yerden

devam edeyim diyen türlerden olamam yani!

Zaten aklım yarım kalmış rüyada kalmış!

Bu nedenle biri beni uyandırdığında çok kızarım!

Bugün mesela!

Rüyamın en tatlı yerinde telefonun sesiyle uyandım.

Bilmediğim bir numara!

"Buyrun?"

"MNG kargodan geldik!"

"Geliyorum!"

Kargodan gelenin hanım olmayacağı düşüncesiyle üzerime bir şey almadan kapıyı açtım.

On beş gün önce sipariş ettiğim domateslerin faturasını getirmiş!

Gel de deli olma!

Gönderdiğin pakete koysana faturayı kardeşim!

Demek istiyorum ki bu tip olaylarda ana fikir aramak, hisse almak, nev-i şahsıma münhasır bir olay

olduğu için mümkün değildir!

Anlaşıldım sanırım!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..