Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '17

 
Kategori
Anneler Günü
 

Ana gibi yar olmaz

Ana gibi yar olmaz
 

rahmetli annem nurlar içinde uyu


Her günümdesin anam, kış ayında doğurmuşsun beni, Unutamam emeklerini güler yüzünü evlatların torunların saçtılar meyvelerini, gittin dünyamızdan nur oldun anam. Bak anacığım ben de ana oldum, oğlum kızım büyüdü, şimdi kızım Füsun da bir ana bana şiir yazmış. Torunlarını ne çok severdin sen melek olup uçtun ama her zaman kalbimizdesin ruhun şad olsun kabrin nurla dolsun.

Kızım Füsun Anneler günü için yazdığı bu güzel şiiri bana göndermiş ben de onun ve tüm annelerin anneler gününü kutlar mutluluklar dilerim.

NAHİDE ÇELEBİ

ANAM

Işığın hiç sönmesin anam!
O şakıyan sesin, dökülen nağmelerin,
Kalem tutan öpülesi ellerin,
Atamın izinde ilerleyen sevgi dolu yüreğin,
Paylaştığın anıların ve kafiyeli dizelerin,
Belin bükülmesin anam.
Yıllarca sırtında taşıdığın yüklerin,
Yormasın seni, sağlam kalsın dizlerin,
Hiç bitmesin enerjin.
Kalbin hep mutlulukla atsın canım anam,
Uzun olsun nefesin, 
Sen benim her şeyimsin.
Gözümün bebeğisin,
İyi ki varsın be anam.
Sen olmasan ben olmazdım,
Bu satırları buraya koyamazdım,
Bilemese de bazıları kıymetini,
Değerin paha biçilmez seni kalbime yazdım.
7 aylık sabırsız kadın deseler de,
Güler geçerim bu sözlere????
Allah sağlıklı uzun ömürler versin
Lazımsın sen bizlere,

Anneler günün kutlu olsun canım anam.

FÜSUN ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..