Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '11

 
Kategori
Blog
 

Ana sayfada unutulan MB ilânı ..

Ana sayfada unutulan MB  ilânı ..
 

Süper versiyon...


Çocukluğumda, eve gelen gazetelerin ,önce ilânlarını okurdum...

Akşam ve Cumhuriyet Gazetelerine aboneydi ,rahmetlik babam.

Yedi kardeşin ortancası olduğumdan ;yani aşağıdan yukarı dördüncü; yukardan aşağı dördüncü olduğumdan sanırım,''suya sürek;çamura kürek '' misali her yere beni koştururlardı.

Ekmek al...Gazete al...Sigara al...Süt al...vs...vs...

Bu görevin en hoş tarafı ise henüz mürekkebi kurumamış gazetelere ilk elleyen ben olurdum...

Sıcak ekmeği ucundan bölüp yiyen de ben olurdum.

Akşam Gazetesinde Suat Yalaz'ın ,''Karaoğlanını '' ,Çetin Altan'ın '' Taş '' başlıklı köşe yazısını okumadan, Terazi falıma bakmadan önce, ilânlara göz gezdirirdim.

Benden başka da ev ahalisinden kimsenin ''ilân okuduğu '' vâki değildi.

Bir gün,gazetenin ,ana sayfasının en üst köşesinde ''İhtiyaçtan satılık gramofon '' ilânını görünce çok duygulanmıştım.

Gramofonun ''hastasıydım '' ...Rüyâma girerdi...

Oyuncak gramofon yapmıştım...Yalnız kaldığımda yüksek sesle şarkılar söylerdim...Gramofondan gelir gibiydi sesim...Veya bana öyle gelirdi.

Gramofon, o günlerin en gözde müzik kutusuydu.

İlândaki müzik kutusunun yanında yer alan rakam ise,bizim evin bir yıllık kirasını geçiyordu.

60'lı yıllarda, zengin deyince ilk akla gelenler : ''Cadillac;piyano ,ipek röpdöşambır ve gramofon '' olurdu...

Gramofonun satış ilânını sürekli takip etmiştim...İlân çok üzun süre gazetenin o sayfasına ''Takılı kalmıştı .''

Bir hafta...On gün...Bir ay...

Sonra babama sormuştum...

''-Neden bu ilân takılı kaldı burada ?..Neden kaldıırmııyorlar...Hıııııı ?.. ''

Babam,gazeteden başınıı çevirmeden gözlüğünün altından yan bakarak:

'' -Hah haa...Takma kafana oğlum...Satılamadı zaar...Garibim takılı kalmış orada !..'' deyip kestirip atmıştı...

....

Şimdi bizim MB mahallesinde asılı kalan üstteki ilâna takııldıım kaldım...Takıntım nüksetti !..

Milliyet Blog'un yeni tasarımıyla tanışmak ister misiniz ?..

Kim istemez ki ...Hepimiz bir aileyiz...Babamıız,annemiz bayramda sürpriz yapacak da biz istemeyeceğiz ha !..Gülerim .

MB'de üst köşede takılı kalan bu ilân da bana o gramofonu anımsattı...Arada fark çok tabi...

O eski gazetedeki ilân ,süper gramofon ilânıydı...Bu ise,MB'nin Süper Beta Sürümü...

Takıntılı olmak zor tabi...Takıntılılar beni anlarlar !..MB yönetimi de bana kızmaz sanırım...İşte o ilân aşağıda...

.............

Sevgili yazarlarımız,

2006'da yayına başlayan Milliyet Blog'u, daha modern bir görünüm ve işleyişe kavuşturmak, daha kullanışlı bir hale getirmek için uzun zamandır çalışıyorduk.

Artık hazırız! Bayramdan sonra yayına almayı planladığımız sitemizin linkini, kullanımına şimdiden alışmanız için size beta versiyon olarak sunuyoruz.

Deneme amaçlı olarak yazılarınızı girebilir, tüm fonksiyonları kullanıp test edebilirsiniz. Burada yazdıklarınız, geçici olarak onaylanacak ve yayına çıkacak ancak site yayına açıldıktan sonra silinecektir.

Sitemizin yeni halini beğeneceğinize inanıyoruz.

Test sırasında karşılaştıklarınızı bize iletirseniz seviniriz.

Siteye ulaşmak için tıklayınız

..................

Ne sevimli bir aileyiz...

Bayramdan sonra yayına almayı planlıyor yönetimimiz...

Önümüzde, Cumhuriyet Bayramı vaar ...Kurban Bayramı...vaaaar...Yıılbaşı Bayramı vaar ...

Bu ilânın kaçıncı günüdür saymadım...

Olsun ,orada duruşu bile huzur veriyor bana...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..