Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '08

 
Kategori
Anneler Günü
 

Ana

Ana
 

Sen benim için dünyada bir tanesin ana.

Kollarına alıp sarılmak için bana.

Kağnıda giderken hastaneye,

Canını vermeye, her an hazırdın sen ana.

Her altımı ıslattığımda koştun yanıma.

Pis altımı tiksinmeden değiştirdin ana.

Şimdi nasıl nankörlük ederim ben sana.

Sen hem can hem nefes olmuşken bana.

Ne zaman acı çeksem üzülüp ağlasam.

Hep yanımdaydın sen ana.

Hiçbir şeyim yokken aldın kucağına.

Ya teselli ettin ya da çare oldun sen bana.

Sevip öptün yanaklarımdan doyasıya.

Şimdi nasıl nankörlük ederim ben sana.

Sen hem can hem nefes olmuşken bana

Oynarken düşsem dizim yaralansa.

Koşarken ayağıma diken batsa.

Serseri biri bana yan gözle bakacak olsa.

Cesaretle koştun yanıma aldın kucağına.

Kartallardan daha cesurdun sen ana.

Şimdi nasıl nankörlük ederim ben sana.

Sen hem can hem nefes olmuşken bana.

Uykumda kabus görü, sıçrayıp kalksam.

Uykunu böldün sofradan kalkıp koştun yanıma.

Sıkılıp mızmızlanıp ağlayıp dursam.

Eşini dostunu bırakıp koştun bana.

Şefkatini isteyip sevgine muhtaç olsam.

Babamı bırakıp bana geldin sen ana.

Şimdi nasıl nankörlük ederim ben sana.

Sen hem can, hem nefes olmuşken bana.

Benden önce ne yedin ne içtin ne uyudun.

Gece gündüz demeden hep can yoldaşı oldun..

Hayatını adadın adam olmam için bana.

Sevdiğin şeyleri benden önce tatmadın ana.

Şımarıp sevgine muhtaç olduğumda.

Kalkıp yanımdan gidip babamla yatmadın ana.

Şimdi nasıl nankörlük ederim ben san.

Sen hem can hem nefes olmuşken bana.

Şimdi, gökten melekler inip yalvarsalar da bana.

Demem ben senden başkasına asla ana.

Allah nankörleri sevmez derdin her gün bana.

Her evladın bir anası olur o da canı derdin.

Analar evlatları için can verip ölür derdin.

Şimdi nasıl sırtımı dönerim ana ben sana.

Sen hem can hem nefes olmuşken bana.

Yalnız elimde olmayan içimde var bir yara.

Dünyada yar bir yana sen bir yana olsan da ana.

Yine de sen benim için en büyük sevdasın ana.

Değişmem seni asla verseler dünyayı bana.

Olur ya bir gün asilik edecek olursam sana.

Senden emdiğim süt tümden haram olsun bana.

Şimdi nasıl nankörlük ederim ben sana.

Sen hem can hem nefes olmuşken bana.

Kanından hayat canından can verirken bana.

Başımı okşayıp umut oldun her zaman bana.

Unutur muyum bunları hiç ben ana.

Bazen hatalarım olmuş olsa da sana.

Her hata her kusurda affını dilerim ana.

Ne olur esirgeme hayır dualarını benden ana.

Şimdi nasıl nankörlük ederim ben sana.

Sen hem can, hem nefes olmuşken bana.

Anacığım benim de Allah’tan bir tek dileğim var.

Oğlunu bırakma dünyada yalnız başına.

Dünya durdukça sen de benimle birlikte yaşa.

Her yaşta ihtiyacım var benim sana.

Çünkü bir tek sen olursun can bana.

Sakın onu da seni kaybetmeden anlamam sanma.

Sen her yaşta hem can hem nefes olursun bana.

Anacığım ellerinden öperim, sen çok yaşa.


Cahit KARAÇ

NOT: Tüm annelerimize armağan olsun.

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..