Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Anacığıma özlemle onsuz geçen Anneler Günü'nü aile büyüklerini arayarak kutladım

Annemmmm benim annemmm

Sen yaşarken çok didiştik sebebini pek bilemeden,

Sen annelik iç güdüsüyle onu yap bunu yapma diye

Sürekli öğütler verirdin

Sen ne kadar mülayimsen ben o kadar huysuzdum

Oysa ki sen sadece korumak içgüdüsüyle davranıyordun

Bense sürekli huysuzlukla kulak arkası ediyordum bu öğütleri

Şimdi anlıyorum sen ne kadar haklıydın ve ben ne kadar farklıydım

Aradan üç buçuk yıl gibi bir zaman geçince

Bende aynı senin gibi koruma içgüdüsüyle etrafıma aynen sen gibi davranır oldum

Evet annem sen benden  uzaklaştıkça ben sana yaklaşarak

sen gibi davranır oldum.

Artık sen hep haklısın düşüncelerimde

Hani derler ya çocuklar büyüdükçe annelerine vaya babalarına benzemeye başlarlar

Bunu sen gitmeden önce keşfedebilseydim keşke

Bunlar şu an içimden geçenler sadece

Hani dün sana gelip uzun uzun konuştuk ya

Anneler günün kutlu olsun deyip özlemle gözyaşı döktüm ya

Seni her zaman yanımda hisstemiştim dünde öyle hissettim

Sanki omuzuma dokunup bizde senin çağında aynı şeyleri düşündük

Onları kaybedince kıymetini bildik dedin sandım sanki

Tatlı nefesini yanağımda o ıslak göz yaşında hissettim bir anda

Evet ağladım gitiğine ama sadece seni artık göremediğim için

Zaten kaç aydır rüyamada gelmiyordun ya

Senden ayrıldıktan sonra çokkk dua ettim rüyama gell diye

Bekliyorum annemmmm bekliyorum kısa zamanda hiç olmazsa

Rüyama gel pencerede benim gelişimi bekle

Eve girer girmez benim küçük altınım de..

Bana boğacakmış gibi sıkı sıkı sarıl

Beni yine koru ve öğütlerini ardı arkası duraklamadan sıralayıverrr

Allah anneleri ağlatmasın evlatları ağlatmasın

Anneler günün kutlu olsun annemmmmm

Biliyorum sen her zaman yanımdasın

Bana verdiğin kandasın seni her zaman seveceğimmmm

Bütün annelerin mekanı cennet olsun

Ayaklarının altında bana da cennetinden yer ayırtman temennisiyle

Resmini öpüyor tüm benliğimle kalbimde yaşatıyorum

Anneciğim benimmmmmmmmmm

Tüm ahirete intikal etmiş annelerin ruhu şad olsun

Hayattaki anneler de derin acılar içinde hiç bir zaman ağlamasın

Dünya zulmedenlere asla ve asla kalmasınnnnnnn

 

 

 

 
Toplam blog
: 70
: 546
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

Ankara'da yaşayan çalışan ve ayakta durmaya çabalayan tipik bir Karadenizliyim. Öfkem de sevgim de K..