Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

13 Aralık '10

 
Kategori
Güncel
 

Anadan üryan babadan kebap bir KÖŞE YAZISI!

Anadan üryan babadan kebap bir KÖŞE YAZISI!
 

İnternet Ç-Alıntı ...


Bugün öyle bir köşe yazısı yazmak istiyorum ki; yazanın yanında okuyan da yansın ! ...

OKU YAN!

Anadan üryan
Babadan kebap

Bir KÖŞE YAZISI!

Ateş olup yanacaksınız
Kebap olup pişeceksiniz.
Sizi bir yiyecekler,
Bir yiyecekler,

Öyle bir doyacaklar ki;
Büyük bir geğirti kopacak yeryüzünden
Sakın arkasını arayıp sormayın!

''Doyduk Elhamdülillah'' diyecekler.

Diyenler!

Ta ki sağır sultan duyana kadar.
Bir ses yükselecek sonra gökyüzünden

''Yarasın, yarasın. Padişahım çok yesin ki çok yaşasın'' diyecekler...

Ardından!

Bir küfür doğacak ama gayetten

Anası yazan

Babası okuyan

Tabii ki de padişah haklı, halk haksız olacak!

Gelene, geçene, kendince sövecek!

Padişahı padişah yapan halk da ''yarabbi şükür, yarabbi şükür'' diyecek.

Vallahi.

(!)

Heyy noluyoruz

Ne çekiştirip duruyorsunuz beni?

Nereye götürüyorsunuz diyorum size?

Durun yahu

....

Ben yazmak istiyorum dedim!

Yani!

İnşallah!

....

Sen koru yarabbim!

****

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..