Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '07

 
Kategori
Bayramlar
 

Anadolu, anadolu olalı

Anadolu, anadolu olalı
 

Yine bir Cumhuriyet Bayramı arifesindeyiz. Şehitlerimizle kan ağlarken yüreğimiz, bayram coşkusuyla galeyana gelmeye hazır. Zengin Anadolu topraklarının kaderi bu belki de. Bir yanda coşku bir yanda hüzün, birbirini kovalıyor. Daha fazla rant elde etmek isteyen dış mihrakların daimi saldırı odağı olacak.

Geçen yıl Cumhuriyet Bayramı’ nda, gençlerimize ne kadar güvendiğimden, atalarımızın ne adar asil bir kan taşıdığından, ne kadar korkusuz bir millet olduğumuzdan bahsetmeye çalışmıştım. Bu yıl toprağa verdiğimiz ama hep bizimle beraber olacaklarını bildiğimiz şehitlerimizi toprağa verdik. Gördük ki bu kutsal mertebenin aşkıyla yanıp tutuşan milyonlar sel olup sokaklara döküldü. Yanılmadığımın bu olaylarla ortaya çıkması üzücüydü.

Ancak şu var ki bu topraklar bizim gibi bir millet daha görmedi. Bir ölüp, bin doğarız. Coşkun sel olur, taşarız. Birlik ve beraberliğimiz muhafaza etmeye, bayrağımız, gençlerimiz, oyalı sandıklar, davullu asker uğurlamaları, kınalı eller, kalbimizdeki iman, paylaştığımız bir lokma ekmek, bayramlaşmaların heyecanı ve daha saymakla bitmeyecek değerlerimiz bizler yeter.

Tekrar ediyorum. Korkmuyorum, korkmayacağız ve daima burada kalıp bekleyeceğiz.

Ant içerim.

Buruk ama coşku dolu bir bayram diliyorum.

 
Toplam blog
: 23
: 910
Kayıt tarihi
: 27.10.06
 
 

Ordu-Perşembe'nin Çerli Köyü'nün sahilinde doğdum. 23 yaşına kadar balıkçılık yapıp liseyi bitirdim...