Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '09

 
Kategori
Magazin
 

Anadolu kadınım benim

Anadolu kadınım benim
 

Reklamlar 30 bin diziler 10 bin.

Esra-Ceyda Ersoy kardeşler “Şarkı Söylemek Lazım” yarışmasıyla şöhret olmuştu. Bir yıldır ekranlardan uzak kalan kardeşler bir reklam filmiyle döndü.

Esra Ersoy “Reklam filmlerinden 30 bin TL, dizilerden bölüm başına 10’ar bin TL talep ediyoruz. Sinema filmi için fiyat belirlemedik. Programlara ise bedava çıkıyoruz” dedi. Ceyda Ersoy ise “Sarışın aptal olduğumuzu sananlar çok yanılacak. İyi kazanıyoruz” dedi. (Kaynak: Milliyet)

Bu açıklama bana; “Akıllı olup dünyayla uğraşana kadar, deli ol dünya senle uğraşsın” sözünü getirdi.

İkiliyi zamanın birinde televizyonda görmüştüm. Şaka gibiydiler. Belki de gerçekten şakalar.Üniversiteli işsizler sokaklarda boyacılık yaparken garsonluk yaparken…

Çok şey söylemek istiyorum aslında. Sonra vazgeçiyorum. Körler ve sağırlar hesabı. Bizbizeyiz, kendimiz konuşuyor kendimiz dinliyoruz. Bizim konuşmamızın ne bize ne de üniversiteli-üniversitesiz işsizlere bir faydası olur.

Hangisi daha kolay?

Yıllarca bir sırada üç kişi oturup çok sıkılmak mı yoksa açılım modasına uyup “ne kadar açarsam o kadar kar” felsefesi mi?

Düşünsenize… Sıkılmak yok, eğlence çok, para çok…

Aklıma geldi; ev kadınları genelde temizlik günlerinde uzun etek giyer başlarına türban takarlar. Belki alışkanlık belki öğreti…

Erkek kadını o halde gördüğünde, “Anadolu kadınım benim” diye geyik yapar...

Anadolu kadını asildir. Çok para kazanmak için kendini satışa çıkarmaz. Akıllıdır yüreklidir. Alnının teriyle çalışır kazanır. Kolaycı değildir...

İnsanın bu haberleri duyunca şarkı söyleyesi geliyor…

İşte o an şarkı söylemek lazım avaz avaz…

 
Toplam blog
: 77
: 454
Kayıt tarihi
: 04.04.09
 
 

Serçe kuşları ötüyor. Mevsim Temmuz. Doğum tarihim de bu aya denk düşmüş. İstanbul Anadolu yakası..