Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Anadolu Kağnısı / Takıldı kaldı sayılar!

Anadolu Kağnısı / Takıldı kaldı sayılar!
 

:)))


Hani bir özelliği olsa anlayacağım, geçip gitmesine gönlüm elvermedi, diyeceğim. Nedense 458'de takıldım kaldım. Uğurlu-uğursuz gibi fişleme durumu da yok, öylesine bir sayı işte, takılıp kaldığım; 3 rakamın yanyana gelmesiyle oluşan.

Bakın şimdi, ben onu kağnıya yükleyip, nasıl gönderiyorum sanal alemin mezarlığına!

Yeter kaldığı artık en son yazılan yazı sütununda!

*****

Benden haberler bekliyor, uzun zamandır haber alamayanlar.

Merak edip soran arkadaşlara ayrıca teşekkürler! Alev Hanım, Yekrusehacığım, Ahmet Çeliksüngü ve Necip Köni Beyler!

Hep buralarda geziyor ruhum, açıyorum-kapatıyorum, Artema gibi... Yorum-mesaj gelmişse yanıtlıyorum... gelmemişse de şaşırmıyorum, çünkü interaktiv bir ortam, ne kadar varsan, o kadar aranırsın...Ne kadar yazarsan, o kadar alırsın, dengeli, hayat gibi capcanlı.

Tek sorun, Alev Hanım'ın deyimiyle, İlhamilerin kaçması.

Neden kaçar durup dururken bu İlhamiler, bir anlasam? Konu eksiğimiz de yok, diğer ülkelerden çok öndeyiz maşaallah!

Futbol yazıyordum, bir zamanlar, ne maçlar geçti, yazmadım. Geçen yıl en kötü günlerde yazıyordum, oysa...

Dedem adı götürdü mü benim İlhamileri yoksa? Güiza'ya da kızamıyorum artık, nasır bağladı sinirler.

******

Kitapları anlatıyordum, beğenip beğenmediğimi sizlere... O da tat vermiyor artık.

Havadan sudan anlatıyordum, bahçeden, çiçeklerden-böceklerden. Lodos fırsat vermiyor bu kış. Ne bitmez tükenmez nefesi varmış. Geceleri uyutmuyor, kapı-pencereler kaç kez elden geçti. Yağmur da çok yağdı, yazı rahat geçireceğiz kısmetse.

Bizim Pamuk Kız ve cücelerine de çok zaman ayırıyorum. Cücelerden elde kaldı iki. Biri kirli beyaz, annesi gibi; diğeri de Zeyna'nın fotokopisi. Anne 7 yavruya bakmakta zorlanıp hasta olunca, 5 tanesini verdik bizim dağdaki çobana. Kalan ikiyi de ikidebir çalıyorlar. İsimlerini "Şanslı" anlamına gelen Felix ve Lucky koymuştum, ama şanslı olup olmadıkları konusunda bir iddiam yok. İki kez kaçırdılar, arayıp bulduk. Oysa ki, mahalle köpek dolu, alın besleyin, sahiplenin şunları desek, kimse almaz. Kulübeye alıp, kapatınca kıymete biniyor, gelen geçen sulanıyor yavrucuklara. Artık onları zaptetmek zorlaştı, sürekli ilgi ve oyun istiyorlar. Anneleri ise, bana güvenip bırakıp gidiyor.

Ne rahat, Pamuk Kadın! Oynatan var nasılsa...kafayı da oynatmam yakında!

*****

Bu arada, Fenerbahçe-Acıbadem'in Tatlı Kızları yüzümüzü hep güldürüyor, Kupa'yı kaldırmamaları mucize olur ancak. Ne içsaha, ne dışsaha, rakip tanımıyorlar, set vermeden ezip geçiyorlar kim çıkarsa karşılarına...Biraz önce maçları vardı, bir an bile kaybedecekleri korkusunu yaşamadım. İlk setin başında belli oldu sonuç. Bir yıldız oyuncu Ekatherina Gamova takımın kalitesini nasıl yükseltti.

Döndüm, dolaştım, yine Fener'le bağladım yazının sonunu. Elimde değil, sevmek böyle birşey işte!

*****

Bu seferlik az olsun yükün Kağnıcığım! Gelecek sefere yığarım üstüste...

Selamlar-sevgiler herkese!

Balcı Dedemin doğum gününü kutlamayı unutmayın ha, Kadınlar Günü'nden 3 gün önce!!!!

 
Toplam blog
: 480
: 2046
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Üstkimliği ile insan, altkimliği yeterince kalabalık birisi; Eş, anne, öğretmen emeklisi. Doğa, H..