Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '20

 
Kategori
Şiir
 

Anadolu'nun Mesajı

 

Anadolu'nun Mesajı

 

Benim adım Anadolu

Yüreğim sevgiyle dolu

Medeniyetlerin yurdu

Nice yavrular doğurdu

 

Benim adım Anadolu

Bazen boştu, bazen dolu

Gelen hoş, gidene dolu

Kendisi minnetle dolu

 

Benim adım Anadolu

Kimine boş, kime dolu

Bizde hoşgörü umuttu

Kimi bildi, kimi unuttu

 

Beni adım Anadolu

Hem anaydı, hem de dolu

Yürü sen hep doğru yolu

Bak gör işte sağı solu

 

Benim adım Anadolu

Eksilmezdi karla dolu

Bir deprem, bazen sel vurdu

Gülde diken eksik oldu

 

Benim adım Anadolu

Arayana yollar boldu

Kimler gitti, gözü doldu

Kimininse rengi soldu

 

Benim adım Anadolu

Önce ana, sonra dolu

Benim yolum sevgi yolu

Şaşırma hiç sağı solu

 

Benim adım Anadolu…

Kuzeyimde sıradağlar

Güneyimde sıradağlar

Batımda güzel bağlar.

 

Benim adım Anadolu

Hep vatandı, evlada ana

Kim savunur, kim avuna

Yiğitler düşer toprağa.

 

Benim adım Anadolu

Bağrım yiğitlere yuva

Bakarsan sen toprağa

Ovalar sizi doyura

 

Beni adım Anadolu

Tarihin nasihat dolu

Aynı yerde aynı yatan

Unutma şehittir atan…

 

Benim adım Anadolu

Yükseklerde yaylalarım

Alçaklarda ovalarım

Buyur hazır yuvalarım

 

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..