Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Anafartalılar tek yürek

Anafartalılar tek yürek
 

Yine lanet yağdı teröre. Artık bu gözyaşları dinsin. Ankaranın göbeği Ulus' taki kanlı saldırının ardından kimse yıldıramadı Ulus'u. Ve en önemlisi Anafartalar Çarşısı'nı. Bugün görkemli bir açılış vardı Ankara'da, Cumhuriyet Mitingi gibi. Anafartalar esnafı ve Ankara Belediyesi, Anafartalar Çarşısını baştan sona yenilediler. Esnaf unutmaya çalışıyordu artık o günü. Ama nasıl unutabilirdi ki mesai arkadaşını gözünün önünde ölmüştü.

Anafartalar çarşısında iki saat vardı artık. Biri saldırının yaşandığı o dakikayı anımsatan saat. Diğeri de Anafartalar Esnafının çarşıyı eski haline çevirdikleri haliyle yani normal zaman dilimini gösteriyordu. Anafartalar Çarşısının ve Ankara'nın her yerine afişler asıldı. "TÜRKİYENİN KALBİ ANAFARTALARDA ATACAK" diye. Teröre inat asıldı bu afişler, bu pankartlar.

Bir yandan Şırnaktaki 6 şehit bir yandan Irak sınırındaki tansiyon ve diğer yandan Ulustaki kanlı saldırı. Bunların hepsi ülkemizin seçime gittiği dönemde oluyor. Size soruyorum, ülkemiz nereye gidiyor? Ben şu anda ortaokula gidiyorum. Siz benim yaşımdayken de ülkemiz böyle miydi? Lütfen cevap verin! Ama yine de teröre inat aynı şeyi bizde diyoruz;

TÜRKİYENİN KALBİ ANAFARTALARDA ATTI!!!

SEVGİLERİMLE...

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..