Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '13

 
Kategori
Anneler Günü
 

Analarımız

Analarımız
 

Çilekeştir bizi doğurup büyüten analarımız. Yokluk içinde varlığı yaşatmak isterler. Kim siz seviyorsunuz diye canı çektiği halde yemeyip size yedirir, giymeyip çocuğum giysin der. Analarımız tabi çocuklarının yüzü gülsün diye her şeye göğüs germeyi bilir, çocukları için her şeye boyun eğer onlar. Hangimiz düşündük onların bizi bu hale getirene kadar neler yaşadığını bildik mi? Çoğumuzun bilmediğini düşünüyorum. Haksız mıyım? Bir anneler gününde hatırlarız onların günlerini kutlarız, bu onları mutlu eder belki hatırlandıklarını unutulmadıklarını düşünürler. Oysa analarımız biz evlatlarını sadece bir gün değil bir ömür boyu düşünürler. Doğurup büyütmekle kalmaz, işimizi, eşimizi, çocuklarımızı da düşünürler. Acaba iyi mi, mutlumu, parası pulu yetişiyor mu diye kendilerini helak ederler. Ben diyorum ki eli öpülecek kıymeti bilinecek ananız hala hayatta ise anneler gününü filan beklemeyin, her gün bir iki dakikanızı annenize ayırıp gönlünü hoş edin. Kaybedeceğiniz bir şey olmaz sizi bu yaşa getiren ananızın yüzünü güldürmüş, mutlu etmiş olursunuz. Fena olmaz değil mi? Eeee ne duruyorsunuz yakınınızda ise iki dakika yanına uğra uzakta ise bir telefon yeter. Çünkü onlar her şeyin en iyisini hak ediyorlar. Benim içinde öpüverin o mübarek ellerini olmaz mı? Tüm anaların her gününü kutluyorum, Allah başımızdan eksik etmesin diyorum. 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..