Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Anaların Türküsü

Anaların Türküsü
 

Toprak Ana Güzide Taranoğlu ve rahmetli Eşi Dr. Bilal Taranoğlu.


Önümüzdeki pazar günü  ( 13 Mayıs  ) Dünya Anneler Günüdür. Anneler baş tacımızdır. Anneleri sadece bir günde değil her zaman onları saygıyla sevmeli ve bağrımıza basmalıyız. Böyle bir günde ben de annemle olmak isterdim. Ne yazık ki şimdi çok uzaklardayım  ve gurbetteyim.Bir şairimiz şöyle diyor: Anaçbaşa  taç imiş  / Her derde ilaç imiş  / Bir evlat  pir olsa da / Yine anaya muhtaç imiş " diye... Aramızdan ayrılan tüm  anneleri saygıyla ve rahmetle anıyor, yaşayanlara sağlık ve mutluluklar diliyorum. Hasta olanlara da acil şifalar diliyorum. Bu şiirimi tüm annelerimize  bir demet  karanfil - çiçek  niyetine  armağan ediyor ve de ellerinden saygıyla öpüyorum...

 

 

Analar

Analar güzel analar

Her an bizden yanalar

 

Analar ulvidir, bayrak gibidir

Nimeti bol toprak gibidir

 

Analar

Analar yanık analar

Kolu- kanadı kırık analar

 

Analar bir değil binlercesidir

Ayşe’si, Kezbanı, Hatice’sidir

 

Ve güzel bir türküdür

“ Ağlarsa anam ağlar

Gayrisi yalan ağlar”

 

Analar

Analar tatlı analar

Her an bizden yanalar

 

Abdülkadir GÜLER 

Çağıltı Dergisi İkinci Dönem, Sayı: 2 – 1973- Zile- Tokat

Not: Güzide Gülpınar Taranoğlu, kadın şairlerimizdendir. Halen Ankara'da yaşıyor. Benim de manevi annem oluyor.Anneler Gününü candan kutluyorum.  Buradan selam ve saygılar gönderiyor, hürmetle ellerinden öpüyorum.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..