Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '09

     
    Kategori
    Yemek - Mutfak
     

    Analı- kızlı

    Analı- kızlı
     

    Şu günlerde annemle sürekli tartışma ortamındayız. Onun da benin de her konuda titiz, düzenli ve kurallı olmamız. Hal böyle olunca iki cambaz bir ipte oynayamıyor.

    Sabah kahvaltı etmedim, canım bir şey yemek istemedi. Ama ilerleyen saatlerde midem kazınmaya başlayınca bir şeyler yemek için kıvranıp durdum. Mutfaktan güzel bir koku yükseldi. Her zaman kendi spesiyallerini eksik etmeyen annem bugün hazır çorba yapmış. ''Anne bu ne güzel bir koku, ne yaptın sen'' diye mutfağa girdim. Bir kase dolusu çorbayı doldurup, oracıkta bitiverdim. Adı '' analı kızlı''. Nedense gülmekten kendimi alamadım. Gittim annemi yanaklarından öptüm, öptüm ve teşekkür ettim.

    Biraz reklam yapmış gibi olacağım ama knorr' un hazır çorbalarından. Evdeki haliniz ne olursan olsun bir deneyim derim.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 538
    Kayıt tarihi
    : 04.12.09
     
     

    1973 Samsun doğumluyum. Sanat ve doğayla içiçe olmayı seviyor ve onlarla büyüyorum. Hayata gezere..