Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '14

 
Kategori
TV Programları
 

Analı Oğullu Salı başlıyor!| peki Benim İçin Üzülme'nin finaline ne olacak ?

Analı Oğullu Salı başlıyor!| peki Benim İçin Üzülme'nin finaline ne olacak ?
 

Show TV ekranları bu ara 2 dizisine veda ederken ; yeni 1 dizisini ekrana getirmeye hazırlanıyor..

Dün gece Dila Hanım'ın finalinin ardından; salı gecesi de Benim İçin Üzülme'nin finaline şahit olacağız..

Yalnız bir farkla..

Bilindiği üzere dizinin yayın saati 20.00..

Ancak Show TV bir son dakika golü atarak o saate yeni başlayacak olan dizisi Analı Oğullu'yu yerleştirdi..

Başrollerinde Sermiyan Midyat, Sera Tokdemir, Melisa Sözen, Durul Bazan, Çiğdem Tunç, Duygu Yetiş gibi isimlerin yer aldığı BKM yapımcılığındaki Analı Oğullu ilk bölümüyle 29 Nisan salı 20.00'de izleyicisiyle buluşacak..

İşin ilginci dizinin başlangıç tarihi önce 27 Nisan pazar olarak duyurulmuştu.. Ki gayet güzel bir tercihti.. Ama ne olduysa ; salı da karar kılındı..

E bu haberin ardından ; Benim İçin Üzülme'nin ne olacağı sorusu akıllara geldi..

Ancak kanal akşam saatlerinde bunun da cevabını verdi..

29 Nisan salı akşamı Show TV ekranında 20.00'de Analı Oğullu'yu ilk bölümüyle ; 21.30'da ise Benim İçin Üzülme'yi FİNAL bölümüyle izleyeceğiz..

Show adına zor bir gün olacağa benziyor..

Göreceğiz..

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..