Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '10

 
Kategori
Çalışma Yaşamı
 

Analitik düşünce

Analitik düşünce
 

Geçenlerde iş ilanlarını inceliyordum. Aslında şükür güzel bir işim var. Sadece nereden geldiğimi unutmamak adına…

İş ilanlarının çoğunda böyle bir terim vardı.

Askerliğini yapmış.

Seyahate engeli olmayan

Analitik düşünce yapısına sahip.

Nedir bu analitik düşünce yapısı diye kendi kendime sormaya başladım. Bahsi geçen ilana başvuran ben olsaydım acaba analitik düşünce yapısına sahip miydim? Değilsem nasıl bu meziyete sahip olabilirdim.

Hemen araştırmaya başladım. Olayları tümden gelimden başlayarak analiz edip verileri toplayıp, vereceği kararları tüme varım mantığıyla karar vermek.

Birisi yazmış ben normal düşünemiyorum. Sürekli analitik düşünüyorum. İstesem de yapamıyorum.

Bu ilandaki işin tabiri kesinlikle böyle bir düşünce yapısını gerektiren bir iş değildi. Biraz daha düşündükten sonra kendimce anladım ne demek istediğini.

Ve bulduğum bu yorumu sizle de paylaşmak istedim.

Aslında işveren, iş ilanında kafan basıyor mu? Demek istiyormuş sanırım. Kaba olur diye de bu cümleyi kullanmış.

Sizce ?????

 
Toplam blog
: 14
: 977
Kayıt tarihi
: 13.08.09
 
 

1979 yılında Balıkesir Edremit doğımluyum. 1996 Edremit Endüstri Meslek, 1999 yılında ise Fırat Üniv..