Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Analiz

Analiz
 

saidaonline.com


Daha tam uyanamadım ama yazasım tuttu. Bakayım neler dökülecek zincirlerimden diye merak ettim. Haydi başlıyoruz... 

Bugün ne hissediyorum? Aklımda bir cümle var yine. Ne çıkacak altından merak ediyorum. 

“Sen ben istemeden hiçbir şey yapmıyorsun.” 

Kayahan’ın şarkısı. Severim. Gerisini hatırlayıp söylemeye başlamak imkansız şu an. Cümleye takıldım bir kere. İçim sıkıldı. Fena bir durum, diyecek fazla birşey yok. 

Sedaca yorumlamak geliyor içimden. Çözersem rahatlayacağım çünkü. Tersini düşünüyorum. 

"Sen ben isteyince hiçbir şey yapmıyorsun?" 

Bu hal daha mı iyi ötekine kıyasla? Yok vaz geçtim. Bu da berbat bir gri. 

Her iki durumda da sonuç aynı. Sonuçlara odaklanmak daha bir rahatlattı düşüncelerimi. Bunu yapmak lazım galiba. Analiz, analiz... Bir yere kadar. 

Hani bir laf vardır. “ İki alternatif arasında karar veremiyorsan eğer; en iyi alternatif üçüncü alternatiftir” diye. Doğru. Kesinlikle. Yani sanırım... Buna da bakacağız bir ara. 

Demiştim ya yüzleri güldüren söylenenlerdir, yapılanlardır... Amaç bu olmalı işte. Amaç sonuç olmalı diğer bir değişle. 

Perperişan çırpınmak her iki vaziyette de, yorar insanı canım elbette. Kırar atar, paramparça eder ne varsa elde. 

Kim sever ki; ‘Sıfıra sıfır, elde var sıfır.’ 

Kocam gibi düşünenler ne çok şu hayatta. “Ya 1 dir, ya 0 dır. Başkasına gerek yok!” Allahtan bilgisayar dili de olsa bir dil kullanıyorlar. Ama ben sevmiyorum, kullanamıyorum bu dili. Öğreneceğim diye uğraşıyorum. Konuşmak lazım tabii. Yapacak başka birşey yok. 

Dostlara durum analizi yapıp faydalı olma gayesindeyimdir çoğu zaman. da Karşımda genelde iletişememek illeti durur. Kocaman bir duvar. Hep aynı benzetmeyi yaparım bu gibi durumlarda. “Sen Fransızca anlatıyorsun ama karşındaki Çince konuşuyor. Hiç zannetme ki seni anladı. Aynı dili konuşmanız lazım.”der çıkarım işin içinden. 

Aynı dili konuşmak lazım. İki kere iki dört. Öğrenemiyorsan vücut dili de var. Ama o da algıdaki seçicilikle kısıtlı. O zaman kuş dili konuşmalı hiç birşey yapamıyorsak. Ay gene çözüyorum derken ipleri, dolanıverdim. Sanırım bu kadar yeter. Bu yazının da miyadı doldu. 

Sonuç: Kahveni içmeye devam et Seda. Bugün çok işin var. 

 
Toplam blog
: 86
: 3134
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

Marmara İng. İşletme mezunuyum. Pazarlama bölümünde uzmanlaştım. Reklamcı olmak istiyordum. Olmad..