Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '13

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anama mektup

Anama mektup
 

bu mektubum sana sitemimden değil / değil ya / gelgelelim durmuyor içim / fırın fırın yanıyor /


Analar en yaratıcı insanlardır. Tüm anaların "analar günü"nü kutlarım. Benim bir de ikinci annem var "Kalbimin annesi". Onu özellikle selamlarım..

*

ANAMA MEKTUP

de  be anacığım

niye çirkin doğurdun beni

de de yüreciğim açılsın

söyle be anacığım

neden ışıksız böyle evimiz

bu ellerinin hiç sabun görmediğinden mi

yoksa hiç karnın doymadığından  mı

böyle marazım ?

 

 

            söyle anacığım söyle

            niye yüzüme tükürür gibi bakıyorlar

            niye gözlerinde yabancılaşıyorum herkesin

            ha!... söyle , hadi!..

 

 

arabın hasan vardı ya hani

hani askerliğini istanbul’da yapmışmış ya

o söylerdi de anacığım

o söylerdi de inanmazdım

“sen okusan da oğul

yaban gözüyle bakarlar kentliler hep sana

üstelik alay ederler yaşamınla

iğneleri avuçlarının  içindedir

fırsatında hemen sokuverirler”

 

 

 

            evet anacığım

            arap hasan’ın dediği olmadıysa da

            bir iğne ki doldu yüreğime

            nah buram!.. yüreciğim kurşun kurşun eriyor

ateş ateş yanıyorum mu desem

erim erim eriyorum mu desem

ne etsem ne desem anlatamam?

 

 

bu  mektubum sana sitemimden değil / değil ya /

gelgelelim durmuyor içim / fırın fırın yanıyor /

dağlıyım anam her şeyden önce / köylü /

üstelikte çirkinmişim /dün ayna söyledi sordum da /

sen” dedi “yan yanabildiğin kadar

 

                                   T. Ayhan ÇIKIN

 
Toplam blog
: 174
: 482
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Şair ve bilim insanı (Tarım Ekonomisi). 1 Ocak 1946, Muğla doğumlu. 1968'de asistan olarak girdiğ..