Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Anarşistim ben!

Anarşistim ben!
 

Farkı fark etmek için epey emek harcanmalı


Anarşizmi savunuyorum, bir şey mi diyorsun?

Devlet düşmanıyım ben!

Devleti yıkmak bir daha kurulmamak üzere silip süpürmek istiyorum.

Var mı bir diyeceğin?

Ortalığı savaş yerine çevirmek, harabeler üzerinde hatıra fotoğrafı çektirmek ilginç olurdu.

Taş üstüne taş kalmasın fikrini cazip bulmuşum her zaman.

Dağılan taşları birilerinin kafasına atıp kafalarını parçalamak keyif verici olurdu hani.

Devlet binalarını yedi şiddetinde bir depreme maruz kalmışçasına tarumar etmek istiyorum.

Sokaklardaki insanları tepiklemek, köteklemek vucut geliştirme için iyi bir yöntem benim için.

Konuşanın ağzını burnunu kırmak en çok sevdiğim yönüm.

Anarşistim ben.

Birinin cebindekileri alıp bir başkasına verip ikisini de birbirine düşman etmek kadar şeytani hislerin sahibiyim.

En alttakini canı çıkana kadar üstekinin tarafını tutuyorum, Sırf alttakine işkence olsun diye.

Birilerinin kafatasını atış talimgahı yapmak, canlı hedef üzerinde çalışmak fikri heyecan verici değil mi?

Birilerinin göğsüne mızrak saplar gibi tazyikli su sıkıp onu yerden tere savurma işi hala cazibesini yitirmedi.

Gladyatör misali birilerinin göğüs kafesi üzerine kalkanla vurmak , iskelet yapısını bozmak isteği genetik yapılanmamın eseri, vazgeçemediklerimden..

Birilerinin gözünü çıkarmak , sakatlamak istiyorum.

Yetmez ama,

Ben anarşistim..

Gecenin bir yarısında kuralları değiştirip birilerinin elini ayağını bağlamak, dünyasını karartmak ,sevmediğim ne tür fikir varsa söyleyenin ağzına s.çmak ,sevmediğim şeyleri yapanların anasını ağlatmak istiyorum.

Kimin ne düşündüğü beni zerrece ilgilendirmiyor, ne hissettiğide.

Para verip adam tutmak, birilerini dövüştürüp keyfime bakarım ben.

Anarşistim..

Bir kere bu güce kavuştuktan sonra,bırakmamak ne halt yemek gerekiyorsa yaparım.

Yalan söylemek kadar zevk verici ne olabilir ki?

Kandırmanın, birilerini kullanmanın vazgeçilmez gizeminden nasıl vazgeçebilirim.
Değerli ne varsa onun karşısındayım ben.Ve böyle olmaktan aldığım zevki sana tarif etmem mümkün değil.

Hiç uğraşmayacağım bunu sana anlatmak, seni inandırmak için,sende kimsin!

Bayrakları yakmak,

Molotof kokteylini fırlatmak,

Gaz bombaları ile akçiğerlerinizi parçalamak,

Gaz mermileri ile gözünüzü oymak,

Kafanızda dipçik kırmak,

Saçınızı yolmak için saçınızdan tutup askıya almak,

Sevgilinizin size sarılan ellerini parçalamak,

Hayasızlığınız yüzünden haya yerlerinizden kesmek,

Kesilmiş ise bir yerlerine bir şeyler sokmak,

Aksırmanızı, tıksırmanızı, kusmanızı istiyorum .

Var mı bir diyeceğin?

Peşinizden koşmak, poponuzu tekmelemek, sövmek hala vazgeçemediklerim arasında.

Haraca bağlamak, kölem haline getirmek bu insanlara yapabileceğim en büyük iyilik benim!

Anarşistim ben!

Çıkardığınız b.ku size tekrar yiyecek olarak yedirmek benim işim.

Gecenin bir vakti sokakta ense kökünüze kurşun sıkıp ulu orta caddeye uzanışınızı görmeliyim.

Çocukları ailelerinin elinden alıp öldürtmek kadar uç azaplarım vardır benim,

Hayal edemeyeceğin nice uygulamaların tek sahiplenicisiyim ben.

Anarşistim..

Adım ha devlet olmuş ha anarşist ne fark edecek..

Ortak noktamız,hareket tarzımız aynı değil mi?

Şimdi hazırsın sorgulamaya..

Sen neyi savunuyorsun?

 
Toplam blog
: 25
: 498
Kayıt tarihi
: 10.01.09
 
 

Tarih Öğretmeniyim. Trabzon/Of doğumluyum. Yazmayı seviyorum. Yazanları, yazarak paylaşanları daha ..