Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Anason kokulu sevdalar

Zehir zıkkım bir kahve içeceğim
İçeceğim ya
Korkuyorum!
Ayılır da,
Seni bulamazsam yanımda!

Sarhoşsam deli divane
Hasretinden
Sebebimsin
Yangınlardayım

Ayyaşa vurmuşsa yüreğim
Sek gecelerimde
Kadehimsin
Bulutlardayım

Tozpembe rüyasındaysam esrarın
Örüyorsam karanlıklardan nefesimi
Yüreğimsin
Yalnızlardayım

Yaşıyorsam / paslı kırık çarkımda
Başım hoşsa aşktan yana
Yaşamdan yana
Benden yana
Dokunma yalanıma!

Dokunma Anason Kokulu Sevdalarıma
Mutluysam kendi kandırmalarımda
Dokunma!
Gücüm kalmadı ayrılığa

Zehir zıkkım bir panzehir içeceğim
Bir başka sevdanın elinden
İçeceğim de
Korkuyorum!
Ya ayılır da
Seni bulamazsam yüreğimde!
Ya ayılır da
Yüreğimi bulamazsam yüreğimde!

Kahveler sizin olsun
En tatlısından panzehir aşklar da
Zehir zıkkım sevdalar bana

Zehir bana
Zıkkım bana
Sevdalar bana...

-II-

Hadi anlat bana
Zamanın durduğu o takvimleri anlat
Hadi anlat bana gidişini
Hiç mi sevmedin di
Hiç mi
Hiç mi beni

Neden yanıyor hala içim
İçimde gençliğim
Gençliğimde sen
Sende sevdalarım
Sevdalarımda ilklerim
İlklerimde
Söyleyemediklerim

Hadi anlat bana
Hiç mi sızlamadı için

Sevdayı sevdaya sattım kaç kere
Olmadı
Yangını yangınla söndürdüm kaç gece
Olmadı
Hep senden yana bir tarafım eksik
Hep senden yana bir tarafım öksüz kaldı

-III-

Hadi sor bana
‘’Zehir bana
Zıkkım bana
Sevdalar bana’’
Hadi sor bana
Neden?

Hangi ağaç arkasındasın
Ağaç kapmacalarda
Hani çok küçüktü ya dünya
Hani gidenler unutulurdu ya
Hani yıllar yaraları kapatırdı ya

Bu kanayan ne mısralarda?

-IV-

Beni kan tuttu yine
Susuz içtiğim anılarda / dize dize
Dize geldi şiir
Dile geliyor ayyaş kalemimde
Kıyamıyorum!

Kahveler sizin olsun
En tatlısından panzehir aşklar da
Zehir zıkkım sevdalar bana

Zehir bana
Zıkkım bana
Sevdalar bana...

Nurten Altınok

 
Toplam blog
: 6
: 438
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

İ.T.Ü    Y. Mimar'ım. Yunanistan Gümülcine'de doğmuşum. Şimdi İstanbul'dayım. Y. Mimar oğlum Onur..