Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '08

 
Kategori
Güncel
 

Anayasa Taslağını inceleyenler Seyir Defterinde duyursa

Anayasa Taslağını inceleyenler Seyir Defterinde duyursa
 

TASLAK ANAYASA' yı inceleyen Blogcu arkadaşların SEYİR DEFTERİNE görüşlerini madde bazında ve gerekleriyle yazmaya davet etsem acaba nasıl olur? ( kısa olanlar için)

Detaylı inceleme ve açıklamları bloglarında yapanlar da yazdığı blog linkini "Seyir Defterine" yazsa diyorum. Böylece hepimizin haberi olur.

Aramızda hukukçuların da olduğunu biliyoruz. Bizler de Yeni Anayasa Tasalağını inceleyen arkadaşların görüşlerinden yaralanalım diye düşündüm.

Blog olursa herkes ulaşamaz ama SEYİR DEFTERİ herkesin bakabileceği bir köşecik.

Anayasa. yeni Anayasa Taslağı ve VANÜDER'in çalışması linkleri


www.tbmm.gov.tr/Anayasa.htm - 324k - ( Google'a Anayasa Yazmak en iyisi hemen ilk link)

www.tbmm.gov.tr/develop/owa/anayasa.iki - 4k - ( bu karışık gelirse yeni anayasa için)

http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=268304

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=70049


Burada sayımız 3000 e yaklaştığına göre değerli bir fikir alışverişi ve katkı sağlanacağına inanıyorum.

19-20 Ocak 'da İzmir Narlıdere AKM'de Anayasa tartışılacak.





 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..