Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Ancak anla gerek yok şaşırmana

Ancak anla gerek yok şaşırmana
 

Ey yüreğim ancak anla gerek yok şaşırmana

Sevda düştü yüreğime canla

Farkında olmanın farkını artık anla

Âlemi, sevdayı mutluluğun vadisinde gez artık anla canla başla

Gülün sevdası bülbül gibi yakan korla

Bülbülün güle olan güzelliğe bildim ancak yandım iftiharla

Anladım neymiş onu da anladım mağrur olmayan bir edayla

Ağlamak çok zor gülmek çok güzelmiş,

aşk bulunan vakitte gönül oluyor sanki yayla

Cümleler örülür gül kokularla o renkli akşamlarda itinayla

Renkli kâinatın gönül kitapları okunur mutluluklarla dualar ile sırayla

Gönlümü gönlüne gül ettim yayla yayla

Hep güle savurdum sana gönlümün sarayında büyük bir çabayla

Rüzgâr bana hep senin gül kokuları getirdi sırayla

Mehmet Aluç


 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..